OK...ADA SEDIKIT KILAF

 

Malar Santhi Santherasegapan


Ok lah ok lah!!

😣
Mungkin posting saya sebelum ini agak khilaf apabila saya menggunakan perkataan "doktor pakar mengesahkan Bella didera berkali kali" walaupun apa yang saya baca dan maksudkan adalah "doktor mengesahkan Bella didera dalam jangka masa yang lama"
So "berkali kali" dan "jangka masa yang lama" tak sama dari segi definisi 😪.
Ok lah saya mengaku saya silap di situ. Saya memang tak attend court pada hari perbicaraan doktor pakar memberi keterangan, tapi saya kira gerangan yang menulis di page Bomoh Bursa ini hadir, dan saya dapat info dari sana. Kalau salah, saya mohon maaf.
Taaaapi kan..
Taaapiiiii lah..
Ada sorang sistur ni kata, "Bella hanya dijirus air panas HANYA SEKALI"
Hanyaaaaaa sekali katanya!! 😤
Dan tak sure lah dia ni doktor pakar apa, atau dia ada anak OKU, tapi dia menyebut "Budak Down Syndrome ada yang tak rasa sakit" 🙄
Ada ibubapa anak Down Syndrome boleh bagi input tak? Atau pediatrician boleh bagi input? Tak silap saya, mereka lebih sensitif, ke saya yang salah jugak? 🤔🤔
Korang rasa kalau dijirus hanya sekali, takpe ke?
Tak payah carik pesalah ke?
Dia yang tulis "DIJIRUS" 😣
Boleh pulak tegakkan "HANYA SEKALI"
Sistur, are you okay or not?
So sistur ni hadir ke mahkamah berapa kali ye?
Sistur ni teruja nak tahu siapa yang jirus air ke atas seorang kanak² OKU hanya sekali tu?
Coretan ikhlas daripada,
Mak kepada Yusha&Yushan.
*Nota kaki : Semoga hakim diberi kewarasan dan kebijaksanaan yang tak terhingga sepanjang kes ini.

No comments: