REGA NAIK , MANA PEJUANG DULUNYA HENAM PH



NORSHIDAH MOHD DAUD


Harga barang naik melampau-lampau daalm hampir segenap sektor

Mana para pejuang yang seronok dok perli, maki hamun PH tempohari?
Aku nak pesan 1 je

P mampos la kalau ada pihak nak perli aku konon aku bukan Ustazah, x layak nak sembang pasal dosa pahala
Bukan bidang aku katanya 😏
1 hari nanti, kita akan berhimpun bersama-sama orang yang kita sokong
Aku x ralat dah kalau pemimpin yang aku sokong x ditakdirkan memimpin negara
At least aku tau dia dah usaha semampunya sejak muda lagi hingga kini untuk perbetulkan kerosakan negara
Kau lak bangang-bangan p sokong pemerintah sediada sekarang, mana suara kau bilamana pemerintah terlajak berkuasa smpai langsung x pedulikan nasib rakyat?

Masing-masing pikirkan perut sendiri & rakus berkuasa, sedangkan kau antara penyumbang mereka terus di singgahsana
Ingat ye...
Pemimpin berdosa, bukan takat pemimpin sahaja dihukum
Malah para penyokong jugak akan terima balasannya

Ehhh Norshidah Mohd Daud macam sehati sejiwa je kita hari ni..hahahaha🤣🤣Baru tadi aku perli kawan kat Cafe..macai UMNO dari Kelantan bab ni...aku kata atleast aku boleh jawab depan Allah nanti..tangan aku tak pernah mengundi penyamun dan perasuah sebagai pemimpin..kebodohan org melayu barang naik pi maki pemimpin..walhal sendiri bodoh pi undi dan sokong tu kau pun dapat saham sama...kat akhirat aku taknak dikumpukan sekali dgn para koruptor ni..aku berlepas diri...

No comments: