Bengkel penerangan KEADILAN Johor bangkit semangat juang

 


Bengkel penerangan anjuran Biro Penerangan KEADILAN Johor dan Biro Penerangan Angkatan Muda (AMK) KEADILAN Johor baru-baru ini berhasil meningkatkan pengetahuan jentera akar umbi mengenai kaedah penerangan yang betul.

 

Menurut Ketua Penerangan AMK Johor, Omar Mokhtar, bengkel yang ditutup oleh Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri KEADILAN Johor, Tuan Syed Ibrahim Syed Noh itu menitipkan gerak kerja penerangan yang berstrategi.

 

"Pengerusi MPN mengingatkan agar jentera penerangan perlu sentiasa memastikan integriti dijadikan keutamaan dalam menggerakkan strategi penerangan dan menyampaikan informasi kepada rakyat sebagaimana amalan yang sering KEADILAN praktikkan.

 

"Terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan program ini dari segi komitmen, sumbangan dana, masa, perkongsian modul serta terima kasih juga khusus kepada Jawatankuasa pelaksana bengkel.

 

"Jentera Penerangan MPN dan Penerangan AMK KEADILAN Negeri Johor akan melipat gandakan lagi usaha mengembalikan mandat rakyat," katanya dalam satu kenyataan.

 

Bengkel penerangan berkenaan dianjurkan pada 19 September lalu.

 

No comments: