BANTUAN COVID 19 SABAH

 

RINA HAMZAH

Image may contain: text that says "BANTUAN COVID19 SABAH Sumbangan akan disalurkan kepada rakyat Sabah yang memerlukan bantuan makanan, keperluan asas, perubatan dan lain-lain lagi. PIC: Tommy (010-941 7901) 2124 39600 10033 PARTIKEADILANRA RAKYAT (ANGKATANMUDA KEADILAN) RHB BANK ANGKATAN MUDA KEADILAN"


Terima kasih saya dahulukan. Saya harga sumbangan sahabat-sahabat fb saya.# (boleh pm resit derma kepada saya jika anda sudah menderma untuk saya ucapkan secara peribadi terima kasih kepada sahabat-sahabat semua)

#sayamerayu

#sayamenggalakan

#sayamembantu

BAGAIMANA MAHU SALURKAN BANTUAN DI SABAH?

Angkatan Muda KEADILAN (AMK) Malaysia menerima beberapa pertanyaan mengenai bantuan yang boleh disalurkan ke Sabah.

Saya secara peribadi berterima kasih kepada pelbagai pihak yang telahpun mengambil inisiatif dan sudah pasti masih ada ruang untuk kita turut sama-sama membantu mereka yang masih memerlukan.

Dengan perkembangan kes COVID yang terus mencatatkan rekod penularan di Sabah, kehidupan rakyat semakin terkesan dan mencabar.

Setelah meneliti ruang yang mampu dibantu tanpa membahayakan AMK Sabah, kami telah menyusun jentera anak muda untuk membuat agihan bantuan dengan selamat.

Kami memerlukan sokonga dan ingin mengajak rakan-rakan untuk sama-sama menghulurkan sumbangan terus ke akaun AMK seperti berikut:-

Parti Keadilan Rakyat (Angkatan Muda Keadilan)

21243960010033

RHB Bank

Sebarang pertanyaan boleh berhubung terus dengan Sdr Tommy Thomas, Bendahari AMK Sabah (no. seperti dalam poster) yang kini berada di Tawau.

Segala sumbangan yang kami terima sepanjang kempen ini akan diserahkan sepenuhnya kepada mereka yang memerlukan di Sabah.

Tidak kira berapa jumlahnya, saya doakan sumbangan saudara-saudari diberkati dan seterusnya memberi manfaat kepada mereka yang memerlukan.

Terima kasih juga kerana bantu sebarkan mesej ini.

#KitaJagaKita

20.10.2020

AKMAL NASIR

Ahli Parlimen Johor Bahru

Ketua AMK Malaysia

 

No comments: