KUSTER SYORGA? KAH..KAH..KAH



RINA HAMZAH

YANG PASTI . ADA DALIL.....


Image may contain: ‎6 people, ‎text that says "‎Menteri PAS Pulang Dari Turki 7 Julai 2020 Tidak Jalani Kuarantin Wajib 14 Hari? แพนושששแN AmE Meateri Perusahaan Perladengan 2020(၂ maat Sabtu) Marina Resort Kuala Terengganu, Tarikh Komoditi Selamat Datang KURSUS BUATA TANGA YB RAZALI DUYONG MARINA&RESORT SR suara raikyat Kenapa kepimpinan PN dan pihak berkuasa jadi bisu keingkaran SOP Khairuddin at-Takiri?‎"‎‎


Ini gambar-gambar yang diambil 3 hari balik dari Turki TANPA KUARANTIN WAJIB !!

Beliau merasmikan program Seminar Usahawan Coklat di sebuah Hotel. Yang hadir tu semua bos-bos syarikat. Bila balik mereka akan bertemu staf dan pekerja mereka. Apa yang terjadi kiranya beliau membawa virus tersebut? Malapetaka yang lebih besar mengalahkan kluster Sivagangga.

Kita bernasib baik kerana kluster Sivagangga hanya tersebar di daerah yang agak kecil kerana epicenternya adalah sebuah restoran di daerah tersebut. Tetapi sekiranya berlaku kluster Syurga-Takiri, ianya bukan satu daerah, tapi satu negeri dan negara.

Isu asasnya ialah sikap tidak bertanggungjawab beliau terhadap keselamatan rakyat dan negara.

Beliau juga hadir ke Sidang Parlimen tanpa kuarantin. Ahli-ahli Parlimen dari seluruh negara hadir sidang parlimen. Sekiranya berlaku jangkitan semasa Sidang Parlimen, virus ini akan terus merebak ke 222 kawasan parlimen di seluruh negara.

Macam mana boleh dipilih jadi menteri ??!




No comments: