BN guna Persatuan Mencegah Dadah Malaysia kempen PRK DUN Slim


BN guna Persatuan Mencegah Dadah Malaysia kempen PRK DUN Slim
BN telah menggunakan platform Persatuan Mencegah Dadah Malaysia (PEMADAM) untuk berkempen di DUN Slim.
Dalam satu muatnaik di laman Facebook rasmi PEMADAM Negeri Perak, pertubuhan yang bernaung di bawah kerajaan itu telah mengadakan program Home Visit dan Sembang Santai di Kg Changkat Sulaiman, Sungkai, Perak.
Program itu telah dihadiri Menteri Pengajian Tinggi, Dato’ Dr. Noraini Ahmad serta Pengerusi PEMADAN Negeri Perak, Datuk Dr Wan Norashikin Wan Noordin merangkap Ketua Wanita Umno Perak.
Turut bersama ialah Naib Pengerusi PEMADAM Negeri Perak, Ahmad Saidi Mohamad Daud serta Pengerusi PEMADAM Daerah dan Setiausaha PEMADAM Daerah.
Gambar yang dimuatnaik itu jelas kelihatan pemimpin-pemimpin tersebut memakai seragam BN.
Tindakan tersebut jelas melanggar etika dan integriti persatuan itu yang ditubuhkan untuk membasmi gejala dadah dalam kalangan masyarakat di negara ini.
Persatuan Mencegah Dadah Malaysia - Pemadam Negeri Perak
on Thursday
Program Home Visit dan Sembang Santai PEMADAM Negeri Perak & AADK Batang Padang di Kg. Changkat Sulaiman, Sungkai Perak bersama Dato' Dr. Noraini Ahmad, Menteri Pengajian Tinggi & Datuk Dr. Wan Norashikin Wan Noordin, Pengerusi PEMADAM Negeri Perak diiringi YB Encik Ahmad Saidi Mohamad Daud, Naib Pengerusi PEMADAM Negeri Perak. Turut serta Pengerusi PEMADAM Daerah dan Setiausaha PEMADAM Daerah.
See more
Image may contain: 4 people
Image may contain: 1 person, standing and outdoor
Image may contain: 3 people, outdoor
Image may contain: 2 people, people standing and outdoor
+2

No comments: