NAH...DSAI JAWAP HELAH "KELOMPOK YANG KEMARUK KUASA"..!!


Imej mungkin mengandungi: teks yang berkata 'Anwar Ibrahim 32 mins KENYATAAN MEDIA 30 Jun 2020 MENJAWAB TOHMAHAN Saya ingin merujuk dan menjawab tohmahan segelintir kumpulan kononnya sedang merencana dengan beberapa watak pengkhianat. Ingin saya tegaskan ia ternyata helah kelompok yang kemaruk kuasa. Fitnah akan dijadikan dalih dan alasan mereka bertapak. Saya tidak berkomplot di belakang seperti sesetengah pihak yang lain. la tidak pernah dibincang dalam KEADILAN atau di peringkat Pakatan Harapan, dan dibangkitkan dalam pertemuan dengan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin atau Menteri Dalam Negeri Hamzah Zainuddin. Maka saya membantah sekerasnya dakwaan tersebut. ANWAR IBRAHIM'

Puak DinKula dan PANTUK ni nak isytihar "perang" dgn penyokong-penyokong PH yg pro DSAI ke? Tolonglah, janganlah melampau.
Saya tengok ada yg tulis di FB wall siap ugut-ugut konon pihak Amanah dan DAP belum menggerakan "whatever unit" Cybertrompah ke Cyberuk utk bertindak balas?
Kami nasihatkan kamu "STAND DOWN", kembali lah ke landasan Perjuangan dan REFORM. Berhentilah mencabar DSAI. Kita sepatutnya berMUAFAKAT. Selesaikan rasa tidak puashati di meja rundingan bukan membuat Kenyataan Media yg mentohmah Pengerusi Pakatan Harapan. Dalam video yg pernah saya siarkan, DSAI pun ada sebut beliau bersedia berbincang jika diperlukan.
Kamu ni kenal atau tidak yg mana satu kawan yg mana satu lawan? Meskipun DSAI ini dikatakan "sabar tahap dewa", tapi tetap ada hadnya. Kelompok yang Kemaruk Kuasa tu tolonglah BERHENTI drpd jadi alat, perkakas dan lidah "Orang Luar".
Di mana "kemaluan" kamu, rakyat memerhati yg kamu memang rakus, kemaruk dan mabuk kuasa. Jgn lah berselindung dan terus MENUNGGANG RETORIK kononnya mahu "mendapatkan semula mandat rakyat".
Enough Bullshit..!!!
- Zus Din
30 Jun 2020



No comments: