HEBAT MOKHTAR SENIK....


HAMSINA HAMZAH


Billionaire di Malaysia Ni Tak Ada pun orang nak hacked fone dan curi number plate kereta, kiranya Mokhtar Senik ni lagi hebat dari jutawan-jutawan terkenal di negara ini yer? Siapakah Mokhtar Senik sebenarnya adakah dia seorang tokey besar export import minyak dhab terkaya sehingga rivalnya cuba nak jatuhkan dia😅😅😅

Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks yang berkata 'Mokhtar Dup min Assalamualaikum...sahabat Memandangkan lama saya telah diguna pihak lain tanpa sedar. Maka saya berpindah ke nombor lain. Boleh jadi ada sahabat2 yg call atau msg atau whatsapp ke no lama pasti tidak ada yg menjawab. Kerana no itu telah saya blok sepenuhnya. No baru saya insyallah akan saya maklumkan nanti. Sebelum ini sya banyak guna wifi sahaja untuk whatsapp. Insyallah kita ketemu nanti. Dibawah saya tunjukkan video mudah untuk kita berhati2.Bukan sahaja scammer tapi ramai lagi diluar sana. UMS Kuantan Pahang. 24. June.2020'

No comments: