JANGAN SOKONG BAWA REBAH DAN MAKI KIRI KANAN



Abe Awang Malaya


Ada orang tanya kenapa TUN nak 6 bulan? Kawe raso la, 6 bulan tu bukan untuk dia tapi untuk DSAI kumpul sokongan untuk jadi Next PM..

Bo Bo La Maki Dia...Maki Dia Pun Buakn Nya Bertambah Kerusi MP yang sokom DSAI. Ni duk maki dia Saka Tua la, Kerala la, Kutty la...apa yang kita daapt dengan maki dia. Dia pun ada penyokom nya, nak buat penyokong dia lari dan pi bersama PN ka?

Ke Guaner?

Betullah Abe Awang Malaya duk royat selama ni..nak jd PM bukan pakai undi dalam FB, buh sejuta pun I support DSAI for PM tapi kalu bilangan MP dop cukup duk situ je la.

Jadi kita ni kena paham, dop payah maki-maki, pakat-pakat tolong cukupkan kerusi MP tu lebih afdhal.

Ni sesama sendiri hambat tubik PH sebab setuju dengan Opsyen 2. Hok alorh la...jap lagi marila tu pakat serang kawe yang tak da kepentingan apa apa ni.

Jangan sokom sampai bawa rebah DSAI tu..sokom biar naik. Kalu ada jalan mudah wat apa nak pilih jalan payah.

Ok I rest my case.

Gud Luck la pada yang rasa lebih kuat sekarang..dulu lawan MO1 yang di benci oleh ramai Rakyati tapi sekarang lawan kita si Abah yang pandai baca Doa, Lobai yang penuh dengan Dalil, dan Kleptokrats yang kaya raya.

Join Tabligh dah lepas ni. Penat penat kita sokom bila menang YB pakat jadi Kera, lompat sampai tumbang Kerajaan Pilihan Rakyat.

Kamarul Edimuhizad mu tunggu aku datang.




No comments: