SENARIO KES DULU DAN SEKARANG



Dulu-dulu
...
Saya diliwat pada tarikh sekian sekian,. Selepas disiasat, tarikh tersebut, kediaman itu pun belum wujud. Terpaksa ubah tarikh. 🤣🤣🤣

Lepas tu...
Selepas saya diliwat, esoknya saya datang hidangkan karipap kepada si peliwat saya.
Bukan itu saja, saya juga tahan berak selama beberapa hari demi nak simpan sample bukti dalam juboq. Saya juga tak mandi wajib & solat selama beberapa hari juga tidak solat Jumaat, walaupun dahi saya lebam bekas sujud yang lama & kerap.🤣🤣🤣

Kemudian..
Sebelum saya repot polis, saya jumpa bosskurr dulu. Takda apa pun, cuma nak minta biasiswa walaupun saya tak layak pun sebab CGPA saya tahap orang tak pergi taska PASTI.

Selepas beberapa lama, barulah saya repot polis kata saya diliwat.🤣🤣🤣

SEKARANG..
Saya hampir diliwat, tapi saya hanya repot polis selepas setahun dinodai
Tarikh ketika saya diganggu seks itu juga, setelah disiasat, peliwat saya tiada dirumah, tapi sibuk berkempen.🤣🤣🤣
Bukan itu sahaja, pesuruhjaya sumpah saya juga telah ke oversea sekarang, tak dapat dikesan selepas saya buat pengakuan sumpah dinodai.

Persamaan dua-dua kes ni, kes pertama, famili sendiri kata anak dia dibeli untuk ngaku diliwat, akhirnya u-turn.

Kes sekarang pun sama, famili sendiri dah bagi tau yang hampir diliwat ni tak boleh dipercayai. Cuma belum u-turn aje lagi 🤣

AKHIRNYA, mcm ana kata, fitnah ni dicipta bukan nak hantar tertuduh ke penjara, tapi nak goyangkan sokongan rakyat kepada dia. Nak timbulkan persepsi buruk kat dia, supaya dia x dapat jadi PM, seterusnya atuk terus laa kekal pm, bila dia turun nanti, org yang ganti boleh ikut cakap dia. Sama aje mcm zaman BN dulu 🤣🤣🤣

Alah game ni, kalau antum tak bodoh macam walaun PAS, antum boleh baca sambil berak aje.

C@P FB Arif Alkatami


No comments: