PENGKHIANATAN KHALID? BERSATULAH WAHAI BIJAK PANDAI DI DALAM PAKATAN

1. TAK KAN HJ HADI TAK TAHU KES KIDEX ATAU SENGAJA TIDAK TAHU.? ITU PROJEK UMNO DAN NAK KENAKAN TOL KEPADA RAKYAT SELANGOR.

2. KES BANK ISLAM YANG DISELSAIKAN TANPA MENDEDAHKAN BUTIRNYA...HAJI HADI TAK FAHAM ATAU MEMANG TAK DAPAT MAKLUMAT YANG DI JELASKAN.?

3.TAK PERASANKAH DIKETIKA KAJANG MOVE BERJALAN DAN PILIHANRAYA KECIL KAJANG , KHALID TAHU BELIAU AKAN TERSINGKIR..LANTAS MENANDATANGANI LANGAT 2 YANG TELAH LAMA TERBANTUT.

4. KES AIR PULAK? TAK BACA KAH BAGAIMANA RAFIZI JELASKAN?

ATAU..... NAK BUAT MACAM UG YANG TOK GURU NIK AZIZ TAK TAHU DISEBALIKNYA???

ADUHHHHH.......BANYAK LAGI .....

PATUT TERENGGANU TUMBANG..KEDAH TUMBANG...PERAK???....DAN AKHIRNYA KENA SAMAN?........TAK ADAKAH BIJAK PANDAI YANG NAK BERI PANDANGAN DALAM PAS? KITA PERCAYA RAMAI YANG BIJAK DALAM PAKATAN RAKYAT. ADAKAH PANDANGAN PRESIDEN HARUS DIAMBIL KIRA JIKA IANYA MEMUDARATKAN ???

KALAU ALLAYARHAM USTZ FADZIL NOR MASIH ADA, TERANGGANU PASTI AKAN KEKAL,KEDAH PASTI KEKAL DAN PERAK MUNGKIN DALAM GENGGAMAN.

SELESAIKAN LAH DENGAN SEWAJARNYA...KITA ORANG BIJAK DALAM PAKATAN NI....Orang bijak perlu banyak membaca..bukan mendengar cakap menantu.Orang bijak pandai melihat kepada pandangan orang lain selain membaca dan melihat realiti.

Wahai rakan rakan pakatan....muhasabah lah diri, muafakat elok elok dan pakailah pandangan semua pihak.Maksum kah Presiden dan maksum kah Khalid sebagaimana yang dikatakan Hj Hadi?

Elok kita tak perlukan pendedahan sama ada Khalid Khianat atau tidak. Tidak mendengar nasihat orang dan melepaskan amanah rakyat diatas kepercayaan orang juga dikatakan Khianat. Rakyat memberi kepercayaan kepada pakatan di Terengganu, tetapi tidak menjaganya dengan elok sehingga jatuh kepada Umno juga boleh dikatakan khianat kepada amanah rakyat...

Tidak mendengar nasihat agar kerajaan PAS Kedah 2 tahun sebelum PRU 13 juga dikatakan khianat amanah rakyat bawahan yang berjuang....apa lagi nak ditafsirkan jika kekalahan itu menunjukkan kepada rakyat Malayisa bahawa Pakatan tidak pandai mentadbir dan mengkhianati amanah rakyat bawahan yang di tukar, difitnah, dibuang kerja, dipisahkan dengan anak siteri semata mata berjuang dan menyokong Pakatan Rakyat. tetapi kita tidak mendengar nasihat rakyat dan orang lain bahawa Kedah bakal jatuh.

Khianatkah kita jika didalam diam diam kita juga bersekongkol untuk bergabung dengan Umno tanpa pengetahuan Mursidul Am PAS Tok Guru Nik Aziz yang tahu lebih lewat dari usaha untuk bergabung dengan Umno. Adakah Hj Hadi tidak tahu tentang UG UNITY GORVERMENT?

FIKIR FIKIRLAH AGAR SELANGOR TIDAK MENJADI LUBOK BUAT Umno MENCARI WANG SEDANGKAN YANG MEMERINTAH ADALAH PAKATAN RAKYAT??? JIKA MENYIMPAN BERBILLION UNTUK DIBERI KEPADA RAKYAT ITU TERBAIK, TETAPI JIKA SAMPAH TIDAK DIKAUT OLEH KONTRAKTOR Umno, ITU SABOTAJ TERHADAP KERAJAAN NEGERI, SEHINGGAKAN MENTERI KESIHATAN MENEGUR SELANGOR ADALAH NEGERI KOTOR YANG MENYEBABKAN KES DENGGI MEREBAK.





No comments: