ASYIK NAK HENTAM KERAJAAN SAJA.. WOIIII... KERAJAAN NEGERI DEME LA YANG KENA BUAT... NALLE TORQ... KARIWOLLEK..


RMS


 Untuk info adik kakak, stesen bas ni bawah pbt, boleh diswastakan untuk dapat hasil sewaan..BERMAKNA BUKAN DIBAWAH KERAJAAN PUSAT. 



Jangan lah nak hentam kerajaan saja, PMX dah tolong RM500 juta untuk baiki paip dalam tanah yang bocor (NCW), tapi kjaan PAS tanak signed dokumen, 


PMX dah bantu siapkan LTSIP dgn kos RM440 juta Fasa 1, tambah lagi RM1.5 juta untuk panjangkan landasan.. 


lepas tu PMX juga bantu luluskan kos pam air untuk petani dgn kos RM 20 juta, malangnya kjaan negeri tak luluskan pengunaan tanah sehingga pam tak boleh digunakan..


Bila singgah Pasar Siti Khadijah, PMX luluskan 5.5 juta untuk naik taraf bangunan, bumbung dan tandas..


Dalam pada itu, Hospital Bachok yang terbengkalai bertahun tahun telah siap sepenuhnya, semua kelengkapan telah pun dibawa cuma menanti masa untuk perasmian saja..


Begitu juga lebuhraya Kota Bharu Kuala Krai Package 2B yang gagal disiapkan kerana masalah kontraktor yang sebelum ini dilantik oleh Annuar Musa dgn kelulusan PM ketika itu Mahyuddin yassin (Cengal Jati Sdn Bhd yang didenda RM30 ribu sehari.. sehinggalah  EXCO Utiliti, pengangkutan Kelantan merayu agar JKR ambil alih dgn tanggungan hutang sekali sebanyak RM60 juta.. pun akan siap November ini..


Tapi bangsa walaun ni pernah nak bersyukur..??


Assalam dan Selamat Malam FnF dimana saja ANDA berada.

RMS.