HABIS RAMADHAN, FITNAH BERSAMBUNG LAGI TERHADAP PMX


W. FAUDZIN






Baru masuk satu syawal, tidak sabar2 walaun bangsat ini meneruskan fitnah jijik dan jahat mereka terhadap PMX.  Entah apa yg PMX lakukan kepada mereka dan keluarga sehingga begitu sekali fitnahnya? 


PMX memang ada sakit, kesan dari sakit belakang beliau masa dlm tahanan dulu. Beliau sentiasa berbengkung. Boleh nampak terutamanya bila PMX pakai baju Melayu.  Dalam sakit begitu pun, PMX kerja kuat dan laju.  Baru-baru ni PMX sakit mata, tapi beliau tak ambil cuti sakit pun, sebaliknya mampu hadiri 12 program dalam masa 4 hari beliau sakit mata (lihat keratan foto yang dilampirkan).  Semoga Allah kurniakan kesihatan yang baik buat PMX Anwar Ibrahim.   Ameen. (Kredit: Cikgu Fakhrul Anwar )


Wallahi, aku takkan izinkan puak2 zalim dan khianati ini yang sejak dulu tidak pernah henti2 menfitnah PMX.  Puak2 bangsat ini akan terus menjadi sasaran aku.  Wajib bagi aku menyelamatkan pemikiran rakyar Msia terutamanya umat2 Islam dari kemunafikan, ketaksuban, kejahilan, kezaliman puak lebai yg bersifat khawarij ini sekadar kemampuan aku.


Wahai pak-pak menteri dan pimpinan parti.  Jika kamu tidak mampu mempertahankan PMX, paling tidak, bantu kami buat kerja ini.  Jangan izinkan pengkhianatan menjatuhkan mandat rakyat dan Agong ini berlaku sekali lagi.


WFAUZDIN NS



No comments: