WALAUN BUKAN SEMUANYA. BENGGONG


 Mula-mula aku start page ni aku kata nak block semua walaun. Sebab geram bila page asal aku kena peram lepas walaun report


Tapi lepas tu aku lunak sikit. Tak ada walaun pun tak best. Jadi mana-mana walaun yang komen elok, tak mencarut, aku biarkan. Yang komen biadab, mencarut baru aku block terus.


Rupanya bila aku buat macam tu, sama je macam aku block semua. Sebab majoriti walaun masuk je terus mencarut/maki hamun.


Apa yang lebai bagi makan walaun sampai jadi begitu sekali agaknya? Dah tak serupa perangai manusia dah aku tengok. Pelik juga yang mengaku nak syurga Allah tapi tak jaga akhlak.


Sebab tu yang ada anak tu, hati-hatilah. Jangan bagi anak jadi walaun. Nanti kita dah ajar elok dah, sekali dia dengar ajaran lebai terus jadi biadab. Bikin malu keluarga je. Guane boh?


 

Raja Gelap II 


.


No comments: