LAGI UGUTAN TERHADAP PMX TAK AKAN BERHENTI JIKA TIDAK BERTEGAS





Saya dah kata dah sebelum ni. Sikap berlembut PMX dan Menteri KDN akan buatkan haters "go to the next level". 


Walaun & untit terutamanya akan maki hamun PMX di SocMed, mengharapkan beliau tumbang, mendoakan beliau meninggal malah UGUT BUNUH PMX sudah jadi trend bagi mereka angkara kebencian yg amat sangat. 


Mereka berilusi, berhalusinasi dan menjerit rasa benci dlm "ECHO CHAMBERS". Jeritan itu terus memantul dlm kepala mereka lalu mereka SANGKAKAN SELURUH RAKYAT MALAYSIA juga bencikan PMX seperti hati dan jiwa mereka yg rosak dan sedang sakit. Setiap hari akan wujud "phsycopath" seperti ini. Anda fikir yg sanggup buat ugutan jenayah ini Rasional ke?? Jika waras takkan kata-kata dan perbuatan di luar norma dan batasan undang2..??


Di bawah ini hanya CONTOH-CONTOH. Tapi ada juga yg nama ditutup oleh org yg SS dan post. Edit atau tidak, tidak pasti. Saya cuba cari tak jumpa akaun tu. Adakah sudah delete? Boleh jadi. Sebab taktik skrg bukan shj "deactivated" FB acc tapi boleh "delete" terus.


Kita perlu "EXPECT" benda seperti ni akan terus berlaku bila PMX dan Menteri ambil sikap berlembut dgn haters dan hanya mahu "confont" secara politik. Jawap hujah. Malangnya haters bukan mahu berhujah, mereka maki dan benci.


Maki hamun PMX dlm whatsapp group oleh walaun & untit ni sentiasa berlaku, setiap hari. Dlm FB pun sama. Memg mustahil dihentikan. Mereka sungguh seronok dan mengejek2 kita kerana mereka tidak diambil tindakan. Report ke SKMM pun sekadar diambil maklum shjlah.


Saya ambil pendekatan bersabar shj dan berdoa. Allah itu ada. Takkan Allah redha dgn perkara seperti itu?? Tak mungkin. Puak tu mungkin tak kena skrg, tapi pasti ada kifarah yg Allah shj Maha Mengetahui. Biar haters jadi urusan Allah, biar Allah uruskan mereka. So teruskan berdoa semoga PMX diberikan keselamatan dan para haters diberikan hidayah atau ganjaran setimpal yg hanya Allah Yg Maha Mengetahui.


Wallahualam.


- Zus Din 

01122023



No comments: