KENAPA SEBENARNYA TUN TAK NAK DS ANWAR?




Oleh Zaidi Yusoff

1) Kalau Tun tak nak Anwar sebab isu moral kenapa dia tidak bersungguh dalam isu video seks luar tabi'e seseorang yang dikatakan kabur itu?
.
2) Kalau Tun tak nak Anwar sebab liberal, bandingkan cara hidup keluarga Tun dan Anwar? Anak siapa yang terlibat dengan aktivis liberal?
.
3) Kalau kata Anwar tak pandai mentadbir, sila tengok balik bila keadaan Malaysia dalam keadaan ekonomi terbaik? Siapa Menteri Kewangan pada masa tu?
.
3) Kalau kata Anwar korup, bandingkan kekayaan keluarga Anwar dan Tun, keluarga siapa yang melampau2 mengumpul kekayaan?
.
4) Kalau kata Anwar boleh merosakkan islam cuba cek balik di era siapakah proses islamisasi begitu berkembang subur di Malaysia? Siapa lebih islamik? Anwar atau Tun?
.
5) Kalau nak kata Anwar bukan pemimpin rakyat, sila tengok balik perjuangan dan keprihatinan Anwar untuk rakyat marhaen dari zaman mudanya sampai hari ni?
.
6) Kalau nak kata Anwar bakal menghancurkan negara, sila tunjuk apa yang telah Anwar hancurkan? Sila tengok balik siapa sebenarnya yang merosakkan seluruh sistem pemerintahan di Malaysia.
.
Jadi kenapa sebenarnya Tun tak nak Anwar?

SEBAB DIA PERCAYA KEPENTINGAN DIRI, KELUARGA DAN KRONI MUNGKIN TERJEJAS JIKA ANWAR NAIK KERANA ANWAR SEORANG REFORMIS DAN TUN SEORANG DIKTATOR YANG KORUP.

ATOK BERHAJAT TONGKAT USIA,TONGKAT DUNIA DAN TONGKAT KUASA!


No comments: