JANGAN LA MEMANDAI KAITKAN ANWAR LAGI.


Oleh: ibrahim Mat Isa

Telah lama aku simpan benda alah ni. Masa BN berkuasa kalau aku hebohkan di FB, entah-entah aku ke dalam!

Kepada babi-babi yang cuba untuk kaitkan DS Anwar Ibrahim dalam permainan kes Altantuya, aku sarankan korang tonton live yang Sdr Iswardy Morni tengah buat sekarang. Ulasan beliau menarik. Beliau merujuk terus dari soft copy yang aku rasa sama dengan hard copy yang aku simpan sejak bertahun yang lalu seperti dalam gambar.

Yang buat aku geram, adalah satu bangkai muka macam bangla pi report polis terhadap ex pegawai polis Azilah dan DS Anwar Ibrahim kononnya mereka terbabit untuk mengenakan Najib Razak bersabit kematian Altantuya akibat bunuh.

Lepas tu, satu dua bangkai juga pembenci Anwar pun pakat share lah dengan harapan kononnya nak timbulkan persepsi buruk terhadap Anwar dan Azilah.

Babi betoi orang jenis macam tu! Korang memang mudah ditipu sebab korang bodoh, dapat info konon dari bekas pegawai, dari tok hakim bagai.. podahhh!

Jangan tanya aku dari mana aku dapat dokumen siasatan dan SD semua yang tertuduh dalam kes Altantuya ni. Aku dulu wartawan jenayah, aku tau mana nak teropong mana nak risik..

Korang yang tak ada maklumat yang lebih-lebih sangat nak kaitkan orang yang tak terlibat. Sudah-sudahlah kaitkan Anwar.. Dahlah korang juga jadi tali penyambung fitnah liwat, jadi pemfitnah gangguan seks si Usop bangla tu now nak burukkan lagi dengan fitnah baru?

Rentikan lah!

Paham ke tak babi bahlol wooiii..

😎 Memang aku tengah geram! - Aim


No comments: