HISHAMUDIN PELOBI SI KITOL JD TETAMU KONVESYEN AMANAH.



Oleh: Md Zulaimi Kazin

HISHAMUDIN PELOBI SI KITOL JD TETAMU KONVESYEN AMAMAH.

Parti Amanah Negara memgambil pendekatan "Inklusif" dan menjadikan Rahmatan Lil Alamin sebagai tema dari awal penubuhan lagi.

Dalam Inklusif ada juga eksklusifnya... jemputan tetamu dlm Konvesyen lepas dilihat lebih eksklusif kpd teman2 pimpinan sahaja.

Sebagai contoh... apa istimewanya Hishamudin Rais sehingga beliau menjadi jemputan dalam konvesyen Pemuda Amanah Nasional sehingga Perasmi begitu bangga dengan Hishamudin Rais sehingga dimasukkan dlm ucapan beliau.

Begitu juga dalam Konvesyen Amanah Nasional juga sekali lagi Hishamudin Rais juga dijemput dan berada di  rempat jemputan khas.

Berapa besar jasa Hishamudin Rais pd Amanah khusisnya saat penubuhan parti Amanah dulu? Selepas menjadi tamu Parti Amanah, beliau juga menjadi tetamu geng si Kitol di hotel Renassence malah turut sama berucap mengecam salah seorang pemimpin tertinggi PH.

Siapa Hishamudin Rais dan kawan baik kpd siapa dalam barisan pimpinan Amanah?

Kenapa mereka yg tidak kurang jasanya semasa penubuhan Amanah seperti TS Muhammad Mohd Taib, Aisyah Janji Manismu, Tarmizi Mohd Jam dan Ahmad Lutfi Othman tidak dijemput?

Beberapa nama besar juga yg turit menjadi ahli Amanah juga tidak dijemput spt Dato Syed Ali AlHabsi dan Dato Kamaruzzaman Yaakub.

Orang macam Hishamudin Rais dilihat terlalu istimewa dikalangan pemimpin Amanah dan apakah ini juga satu komplot utknketepikan Anwar sbg PM8 spt yg selalu dilaungkan oleh Hishamudin Rais?

No comments: