BILA KAMI BEREFORMASI, AWAK MASIH PAKAI PAMPERS...

Oleh : Bob kelanang.



Naib Ketua Wanita KEADILAN YB Juwairiya berkata kumpulan seperti Otai Reformis 98, Jingga13, MASSA dan Anak Reformasi hanyalah sekadar badan bukan kerajaan (NGO) DAN tidak mewakili ahli atau pemimpin partinya. 

Adakah dia ni lupa siapa yang tubuhkan DAN siapa ahli-ahli dalam NGO tu?? Atau telah jadi bodoh sejak bersetongkol dengan Kartel??

Jingga13 sendiri yang kini dah 9 tahun diwujudkan adalah terdiri dari ahli KEADILAN, ditubuhkan oleh ahli KEADILAN, diiktiraf oleh Presiden KEADILAN sejak zaman Wan Azizah hingga kini Anwar Ibrahim DAN dibarisi anak muda yang majoriti dari mereka masih AMK suatu ketika dulu, DAN banyak mempertengahkan barisan anak muda yang berani menentang rejim UMNO ketika era pemerintahan Najib.

YB Jue si-payung terjun, takkan tak perasan ada antara golongan kamu sendiri suatu masa dulu di zaman pembangkang adalah dari NGO2 yang kamu kata bukan ahli parti ni?? Nak aku senaraikan satu persatu ke??

Aku tak heran kalau suatu masa nanti jika ada kumpulan pengundi DUN Bukit Melawati bersuara ketidakpuasan hati, dia sendiri keluar statement kumpulan tu bukan pengundi DUN Bukit Melawati..

Nilah contoh orang lupa diri. Selamba kutuk geng  turun ke jalan reformasi. Tak marah aih... pada masa YB masih dok pakai pampers...

Bila YB payung terjun dari #Kartel yang cuba putar sejarah!!!  Kami reformis harap2 awak tonggek dalam PRU15 nanti.

No comments: