SIKAP SOMBONG PERASAN DAH KUAT. HATI HATI DENGAN KESOMBONGAN.

 

Terima kasih kepada 𝗔𝘀𝘆𝗿𝗮𝗳 𝗪𝗮𝗷𝗱𝗶 atas kenyataan ini. Tapi kenyataan begini sahaja 𝘁𝗶𝗱𝗮𝗸 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗱𝗮𝗶. Natijah dari kenyataan yang dikeluarkan beberapa pemimpin UMNO 𝗯𝘂𝗸𝗮𝗻𝗻𝘆𝗮 𝗸𝗲𝗰𝗶𝗹.



Kebiadaban dan kesombongan 𝗔𝗸𝗺𝗮𝗹, 𝗡𝘂𝗿𝗷𝗮𝘇𝗹𝗮𝗻 dan Ketua Pemuda UMNO Johor 𝗡𝗼𝗼𝗿 𝗔𝘇𝗹𝗲𝗲𝗻 𝗔𝗺𝗯𝗿𝗼𝘀 tak hanya merosakkan reputasi UMNO malahan turut beri 𝗸𝗲𝘀𝗮𝗻 𝗻𝗲𝗴𝗮𝘁𝗶𝗳 𝘁𝗲𝗿𝗵𝗮𝗱𝗮𝗽 𝗣𝗛.


Bayangkan sepanjang tempoh kempen, pemimpin PH berusaha memujuk pengundi PH untuk mengundi BN hanya untuk tiga 𝗺𝗮𝗸𝗵𝗹𝘂𝗸 𝗮𝗻𝗴𝗸𝘂𝗵 itu mempersoalkan dan 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗵𝗶𝗻𝗮 𝗣𝗛.


Kenyataan yang dikeluarkan oleh Asyraf ini tak cukup tegas untuk mereka yang secara terang 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗶𝗻𝗴𝗸𝗮𝗿𝗶 𝗮𝗿𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗣𝗿𝗲𝘀𝗶𝗱𝗲𝗻 𝗨𝗠𝗡𝗢. Bukankah jelas mereka ini 𝘁𝗮𝗸 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗵𝗼𝗿𝗺𝗮𝘁𝗶 𝗣𝗿𝗲𝘀𝗶𝗱𝗲𝗻?


Tindakan tegas mesti diambil. Paling tidak pun 𝘀𝘂𝗿𝗮𝘁 𝘁𝘂𝗻𝗷𝘂𝗸 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗯 dan dituruti 𝗽𝗲𝗿𝗺𝗼𝗵𝗼𝗻𝗮𝗻 𝗺𝗮𝗮𝗳 𝘀𝗲𝗰𝗮𝗿𝗮 𝘁𝗲𝗿𝗯𝘂𝗸𝗮 terhadap PH. Jika tidak, kita akan terus 𝗿𝗮𝗴𝘂𝗶 𝗸𝗲𝗶𝗸𝗵𝗹𝗮𝘀𝗮𝗻 𝗨𝗠𝗡𝗢 dalam Perpaduan.


Seandainya tindakan tegas tidak diambil terhadap tiga makhluk itu, maka kita boleh 𝘁𝗮𝗸𝗿𝗶𝗳𝗸𝗮𝗻 𝗭𝗮𝗵𝗶𝗱 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗴𝗮𝗶 𝗣𝗿𝗲𝘀𝗶𝗱𝗲𝗻 𝗨𝗠𝗡𝗢 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗹𝗲𝗺𝗮𝗵! Presiden yang takutkan MKT nya sendiri.


Kami penyokong PH akan terus memerhati dari masa ke semasa perkembangan ini. Kalau keadaan masih tak berubah, jangan terkejut kalau penyokong PH akan bertindak sendiri. Nantikan saja. Guane boh?


 

Raja Gelap II 


.