LOYA DENGAR DIA KOMEN


Maaf, aku terpaksa tutup muka tu sebab ramai yang mengadu loya tengok mukanya.


Saddiq ramalkan PH dan BN akan hilang sokongan pada PRU akan datang. Tapi mungkin Saddiq lupa yang partinya tak pernah dapat sokongan.


Dua kerusi yang Muda ada, parlimen Muar dan DUN Puteri Wangsa, dimenangi atas ihsan PH. Kalaulah masa tu Muda bertanding sendiri, ada kemungkinan hilang deposit macam dalam PRU & PRN.


Ada kurang lebih 4 tahun lagi sebelum penggal ini berakhir. Dalam tempoh 4 tahun ini, InsyaAllah apa yang kerajaan usahakan akan membuahkan hasil. Pada waktu itu, rakyat baru akan menilai.


Sementara itu, dalam tempoh itu, dia sendiri pun mungkin dah dipenjarakan kerana kes rasuah dan seleweng yang sedang berjalan waktu ini.


Mahiaddin, Hamzah dan ramai yang lain dalam PN pun mungkin bersama-sama dengannya di penjara nanti setelah disabitkan kes masing-masing. Jadi Saddiq tak perlu risau sokongan untuk PH.


Rasanya Saddiq kena rehat sikit isu politik. Luang lebih banyak masa untuk bela diri di mahkamah. Kesnya tu boleh tahan susah nak defend tu.


Jangan kata itu pendakwaan politik pula ya. Sebab Saddiq didakwa ketika Mahiaddin jadi PM. Kalau betul pun pendakwaan politik, bermakna Mahiaddin yang buat. Bukan kerajaan sekarang ini.


Apa pun, takziah buat Saddiq kerana usaha untuk hancurkan kerajaan daripada dalam nampaknya tak berjaya. Yang bakal berjaya, tak lama lagi duduk 'dalam', InsyaAllah. Guane boh?


 

Raja Gelap II 


.


2 comments:

Anonymous said...

Kalau jantan sila letak jawatan dan kita adakan PRK untuk Muar dan Puteri Wangsa cakap banyak pun buat mulut busuk saja, hati memang dah busuk

Anonymous said...

Muar buat undi semula la….nk tengok blh gigit ke x!