CAP AYAM




Pagi tadi melintas posting Sardin Cap Ayam dalam timeline saya. Katanya dulu RM10.80 sekarang dah naik RM13.30. Woahhhh… melampau naiknya kalau macam tu?!! 


Sebab saya bukan geng pajak otak. Makanya lunch tadi saya terjah. 


Saya pergi 99 Speedmart di Neocyber, Cyberjaya. Nak check betul ke harga RM13.30? 


To my surprise. Bukan saja harga tak naik. Malah lagi murah dari RM10. 


Hanya RM9.40. Pakat turun pulak dah. 


Tuan/ Puan, jangan pajak otak pada saya pula. Boleh la pergi check sendiri. 


Yang di Cyberjaya, kalau rajin pergi lah singgah. 99 Speedmart corner lot yang sebelah Elewsmart. 


Dalam dunia penuh fitnah, harus kita lebih bijak, jangan jadi pengundi cap ayam pulak! ✌🏼


~LM~ 


cc KPDN Laman Rasmi 


Ini gambar hari ni ya, gigih cari sardin  😊



No comments: