ADOI LA SAMAKAN HADI DENGAN NABI



Ada member pass kat aku video ni... suruh aku tengok dan ulas...


Huhuhu...


Once aku tengok sampai abis... nampak sangat la proses try hard nak justifikasikan tindakan kritik dan kutuk Abdul Hadi Awang tu sama macam apa yang berlaku pada junjungan besar Nabi Muhammad ﷺ


Adoilah... sampai begitu sekali try hard puak-puak ini... dan try hard mamat Azhar Idrus ni...


Ni aku bagi mamat Azhar Idrus tu paham memolek... orang kritik Abdul Hadi Awang tu kat bab pemikiran dia... bab tindakan politik dia... bab kerjabuat dia... bab ucapan hasutan dan adu-domba yang dia buat... bukan sebab bab Ilmu agama ker aper ker... paham memolek la wei Azhar Idrus dan walaun pun...


Ada beza kritikan dan kutukan orang terhadap Abdul Hadi Awang... xsama dan jauh berbeza dengan apa yang Nabi Muhammad  ﷺ   kena dulu... jauh sangat beza... dan jangan la nak sabitkan Abdul Hadi Awang dengan kemuliaan Nabi Muhammad Rasulullah tu... kalau nak samakan Abdul Hadi Awang dengan Sahabat Nabi pun serupa jauh panggang dari api... 


Huhuhu.... jauh sangat lar...


Tapi aku tau.... mamat Azhar Idrus (yang kelulusan akademik agamanya pun xder verified and xdapat di authenticate) ni tau aper bab-bab ni... ketaksuban telah meliputi pemikiran bebas dia... payah kalau spesis Lobai dan Walaun ni... taksubnya melampau...


Macam spesis minum air kaki Ayah Pin jer... 


Huhuhu...


p/s : Tambahan .... kalu nak kata pasai ilmu agama Abdul Hadi Awang tu tinggi sangat sampai semuanya kita kena hormat dan respek serta taksub... maka ketahuilah bahawasanya Iblis laknatullah pun lagi tinggi ilmu agamanya... 


Beragak-agak la wei...

No comments: