PILIHANRAYA TIDAK AKAN BERLAKU KETIKA INI

 Asalamualaikum sahabat


Saya ni suka menulis tapi sahabat andai semua jangan anggap tulisan saya ini sangat berasas atau tidak ada asas,anggap saja satu bahan bacaan tambahan sahaja...dan nilai kebenarannya selepas ini,kerana ada banyak juga tulisan saya menjadi kenyataan bukan secara kebetulan tetapi kerana maklumat yang saya ketahui dan di terjemahkan melalui tulisan.


Perkiraan saya sekarang ini Tan Sri Muhyuddin bersama Azmin Ali,Hamzah Zainuddin dan Hisham juga Annuar musa juga team mereka termasuk Pas sedang berusaha keras melakukan sesuatu supaya PRU ke 15 tidak berlaku awal sebaliknya kekal sehingga akhir penggal. Mereka menyebut bersedia adakan pilihanraya pada bila bila masa itu adalah pilihan terakhir.


Perkiraan saya Team kerja Muhyuddin ini sedang melakukan perundingan dengan tiga pihak untuk mengantikan team umno di sebelah Zahid dan Najib


Mereka sedang adakan perundingan dengan Tun Dr M atau Pejuang dan Muda supaya bersama warisan kemudian berada di dalam gabungan PN menutup jumlah 10 ahli Parlimen yang menyokong Zahid dan Najib 


Saya tidak terkejut jika syed sadiq dan Mukriz mempertimbangkan menyertai Warisan dengan syarat warisan membenarkan melebarkan sayapnya ke semenanjung. Ketua pemuda warisan di serahkan kepada Syed Syadiq dan Tun M di lantik penasihat atau pengerusi kepada warisan


Kumpulan Hisham,KJ dan team mereka dari Umno mengambil sikap terus menyokong PN untuk kekal memerintah dengan sokongan dari warisan maka jawatan menteri akan ada penambahan dari warisan kemungkinan juga jawatan Timbalan Perdana menteri boleh di serahkan kepada Warisan...


Jika berjaya percaturan politik ini Muhyuddin boleh terus kekal dan umno sifatnya tergantung sehingga Hisham dan teamnya berjaya mendesak umno mengadakan pemilihan ketika Zahid dan Najib sudah di jatuhkan hukuman


Kita tunggu dan lihat apa akan berlaku,yang pasti warisan akan di gunakan sebagai alat baru untuk Tun Dr M.



No comments: