JANGAN JADI REGIMLAMA.MENGKRITIK DIANGGAP MUSUH



TAUFIK HALIM

Dulu aku kritik Hadi ketika cuba bermain dengan Umno dalam gelap,kemudian Azmin,last Atok,tatkala ramai kata "adudomba"..
akhirnya nasi jd bubur,PH berkucar lanar tak kenal dah mana musuh mana sahabat...Sekarang MatSabu yang beraliran agama datang lagi dengan bertindak diluar kehendak dibawah yang menolak Atok,tp katanya terus bersama PH,inilah juga apa yg dilaku spesis Atok n spt aku sebut nama diatas,mereka belum ada kekuatan untuk keluar tapi cara mereka mencelarukan pendokong juga rakyat...

Bagiku sudah-sudah lah menyalah penegor seperti mana macai umno/walaun pas yang mendewakan pemimpin,kita kan PH politik baru jdlah tegoran itu sebagai amalan, jangan sama dengan regim lama yang menganggap pengkrituk sebagai musuh..

*bgku pemimpin kita ph hendaklah dekat dgn org bawah bukan sudah ada kuasa dah makin jauh,n anggap yg menegor sbg musuh takda beza dgn umno,bg pendokong pula usah marah sangat dgn kawan2 dibawah yg menegor,krn yg dibawah bukan pembuat keputusan ,jk tersilap sekalipun tak mmberi kesan besarpun.
$gambar dibawah sekadar hisan,Description: 🤗

Image may contain: 3 people, text that says "Salahuddin Ayub 2h Petang ini saya bersama YB Mahfuz Omar turun berkempen di PRK N58 Slim membantu calor bebas Amir Khusyairi Mohamad Tanusi. EA QOY +3"

No comments: