JANGAN BANYAK MAKAN KISMIS MINDA.


Assalamualaikum....,

Dah makan kismis pagi ni?. Bagus...tapi jangan lah korang ingat kerana kismis, otak korang akan bergeliga. Kena usaha dalam mencapai apa-apa jua yang kamu cita-citakan. Akhirnya, terserah jua kepada Qada' dan Qadar.

Kini, isu Kharuddin At takkuarantini jelas menimbulkan tanda tanya dan persoalan di dalam minda masyarakat. Mereka mula bertanya "bagaimana mungkin si Khairuddin ini boleh mendapatkan gelaran doktor falsafah, dia beli ker?". persoalan ini timbul dek tindak tanduknya itu tidak sekata/selari dengan anugerah yang di milikinya itu.

Itulah antara contoh yang nyata bahawa..kismis kadang kala tidaklah mendatang kecerdikan sangat, tetapi turut mengundang kekusutan. khairuddin sendiri adalah seorang pengusaha atau penjual kismis dan dia telah memakan (kismis) terlalu banyak sehingga dia kini berada di dalam KEBODOHAN DAN KEMURUNGAN yang melampau!!!.

Soalanya, KERAjaan MN/PN ini memiliki Menteri yang gila? atau....orang-orang PASik itu sendiri yang gila sebenarnya?. Tolong lah, individu-individuatau pemikiran-pemikiran  yang bodoh serta baghal camtu....korang jgnlah ikut kecuali anda sememangnya tergolong sebagai seorang yang bodoh dan gila!.

Ikhlas,

Mohd Asri Bakar.



No comments: