RAKYAT SELURUH NEGARA MAHU ANWAR PM9**.


Elly Putra


** RAKYAT SELURUH NEGARA MAHU ANWAR PM9**.

Saya telah mendapat maklum majoriti rakyat Malaysia mahukan DSAI dilantik sebagai PM9. Kami berharap sekiranya DSAI berjaya membuat undi tidak percaya kepada TS Mahyudin di Parlimen  beliau akan mengadap YDPA untuk meletakan jawatan dan dikembalikan kepada yang berhak iaitu DSAI.

Kita berharap YDPA jangan bubarkan parlimen kerana kos PRU melebihi RM800juta dan membebankan wang rakyat. Beri peluang kepada DSAI mentadbir negara melalui kerajaan PH+Pro PH.

TS Mahyudin menjadi PM8 angkara ketidakjujuran wakil rakyat yang melompat diketuai oleh  Azmin Semburit bersama MP BERSATU blok TS Mahyudin yang dikenali dengan panggilan Pengkhianat Negara.

Rakyat Malaysia melahirkan rasa kecewa kerana:-

1. Wakil Rakyat yang dipilih oleh rakyat melalui PH dalam PRU14 telah khianat kpd pengundi di tempat masing2.

2. Kamu tidak ada hargai diri  kerana melompat demi wang ringgit dan tawaran pangkat.

3. Alangkah hinanya wakil rakyat pengkhianat yang tidak menjaga maruah diri kerana nilainya seumpama beruk gigit tuan.

4.  Kamu semua akan meninggal dunia dan akan  mengadap Allah SWT. Engkau akan dimaki dan dicerca sepanjang zaman dengan panggilan PENGKHIANAT

5. Rakyat berpendapat Tun Mahathir cukuplah menjadi PM4 dan PM7. Umur Tun M sudah tua dan berilah peluang kepada DSAI sebagai PM9 kerana DSAI telah menunggu lebih 20 tahun.

6. Sebagai membalas jasa Tun M dan menjaga parti-parti dari Sabah dan Sarawak maka Majlis Presiden PH hendaklah melantik DS Mukhriz sebagai TPM1 dan melantik salah seorang MP bumiputra sama ada dari Sabah ataupun Sarawak sebagai TPM2.
Jika di Thailand/Kemboja mempunyai beberapa orang TPM maka apa salahnya Malaysia melantik TPM seramai dua orang.
Di Negeri
Pulau Pinang telah  melantik dua orang Timbalan Ketua Menteri  manakala di Sarawak dan di Sabah telah melantik Timbalan Ketua Menteri  melebihi 2 orang.

7. Tun Mahathir boleh dilantik sebagai TYT Pulau Pinang atau Menteri Kanan sepertimana Lee Kuan Yew di Singapura.

8. Semua pengundi telah nekad mahu tumbangkan  pengkhianat dalam PRU15. Pengkhianat akan dihukum.

9. Majlis Presiden PH hendak berbincang mengagihkan kerusi parlimen dan DUN yang ditinggalkan oleh BERSATU segera.

10. Bersatu blok Tun Mahathir bolehlah bertanding mengekalkan kerusi masing2 atas tiket  " PH LANGSUNG" seperti BN LANGSUNG di Sarawak.

11. Saya yakin dalam Perikatan Nasional akan berlaku perebutan kerusi antara BN/PAS/BERSATU dalam PRU15. Sudah pasti hanya kerusi penyandang pengkhianat dibenarkan bertanding oleh PN. Lain-lain kerusi Parlimen/DUN BERSATU akan dianaktirikan. Jangan mimpi BERSATU hendak bertanding 52 kerusi parlimen dalam PRU15 tidak akan diberi peluang oleh PAS dan BN
*** YDPA memutuskan untuk bubarkan parlimen maka mana-mana MP baru jangan bermimpi untuk dapat pencen*** Tetapi rakyat bersedia untuk menumbangkan PN andainya parlimen dibubarkan. Inilah hasrat rakyat mahu mengajar pengkhianat dalam PRU15.

C&P

No comments: