*INILAH AGAMA SYIAH YG HAJI HADI KATA MAZHAB ISLAM KELIMA*


https://www.facebook.com/1604406281/posts/10218635361667601/



Baru2 ini Haji Hadi mempertahankan kehadiran beliau dalam majlis Taqrib (mendekatkan) Sunni -Syiah. Alasan beliau adalah ini usaha mulia utk menguatkan Islam seluruh dunia.

Pada waktu yang sama, Syiah sedang menyembelih saudara2 Islam kita di Syria: membunuh kanak2 dan orang tua, memperkosa dan membunuh wanita dan kanak2 perempuan serta menyembelih dan menyiksa orang Islam di Syria.

Sama sahaja cara pembantaian Syiah ke atas orang Islam dgn cara Israel menyembelih orang2 Islam di Palestine.

Suka saya bawa video sambutan Syiah sewaktu Hari Asyura di bawah. Mereka memakaikan seseorang dgn pakaian berbentuk singa yg berguling2 di atas para. Dan mereka anggap ini adalah sebahagian dari ajaran Islam

Ini adalah ajaran Syiah yg kononnya hendak didekatkan kpd Ahlus Sunnah. Juga, banyak lagi ajaran karut marut lain yg menjadi pegangan Syiah yg kononnya boleh didekatkan kpd Ahlus Sunnah.

Setelah melihat video ini, para pembaca budiman akan sedar bahawa Haji Hadi Awang ini sudah hilang pertimbangan sebagai seorang manusia yang normal.

Juga, akidah Haji Hadi Awang boleh dipersoalkan akibat sokongan beliau kepada aksi Syiah yg menyembelih orang Islam di Syria. Hanya orang yg bukan Islam yg menyokong orang bukan Islam menyembelih sesama Islam.

Ulama2 terkenal spt Yusuf Qardhawi menolak sama sekali usaha TAQRIB. Ia bermakna kita mengakui kebenaran Syiah sedangkan agama Syiah ini kufur dan syirik.  ISlam mengajar supaya umatnya menjauhkan diri dari kesyirikan dan kekufuran. Bukan mendekatkan agama kita dgnnya.  

Yusuf Qardhawi dilaporkan berkata:

"Syeikh Prof. Dr. Yusuf Al-Qaradhawi menegaskan bahwa tidak ada gunanya melakukan taqrib Sunni-Syiah kecuali kembali kepada sunnah. Dalam diskusi yang diadakan murid-muridnya dia menyebutkan bahawa seluruh hidupnya telah digunakan untuk menyeru pendekatan antara Syiah dan Sunni. Harapannya, segala perbezaan dan perselisihan terkikis antara umat Islam.“Namun tidak ada gunanya melakukan taqrib kecuali kembali kepada Sunnah,” terangnya seperti dimuat Al-Wasath."

Ulama2 PAS sememangnya tidak boleh lagi diharapkan utk mendaulatkan Islam krn mereka sudah tidak tau lagi apa itu Islam dan apa itu bukan Islam. Sehinggakan Syiah yg jelas memusuhi Islam ini dianggap sebagai sahabat dlm Islam.

Haji Hadi Awang bukan lagi ulama Islam tapi penyesat kpd umat Islam. Suka saya bawa keratan dari kitab Imam Bukhari berjudul "Khalq Afaal Al Ibad" yg menunjukkan bahawa Imam Bukhari MENGKAFIRKAN agama Syiah. Sila baca di sini: 

Dipersilakan menonton video amalan Syiah yang pelik dan bidaah di bawah ini:

TULANG BESI

No comments: