HANTARAN DIN AYAM (ZAHARUDDIN): LAWAN TETAP LAWAN


Alhamdulillah. سمعنا واطعنا.

Semoga dapat diselesaikan secara tertutup. Tetapi jika ada usaha untuk simpan bawah karpet, Insyallah saya akan lawan.

Kesimpulan: 

1. kes ini dapat bawa ke Jawatankuasa Tatatertib dan Disiplin.

2. Tolong betulkan persepsi:

a. Fitnah kata PAS, TG Presiden dan MSU setuju dan ambik dedak.
b. Fitnah kata saya lawan tok guru sebab tok guru setuju dengan dedak dan saya lawan dedak.
c. Fitnah kata saya rakam audip YBNA, sebar dan serah ke Serawak Report.

Semoga berlaku perbincangan sihat dan ilmiah untuk menentukan sesuatu sikap dan pendirian.

Insyallah selepas ini saya ingin coretkan secatavIlmiah berkenaan isu-isu berkaitan integriti dan politik wang tanpa menyentuh isu- isu parti dan larangN yang telah dibuat Pekeliling oleh SUA.

Maaf kepada semua terutama kepimpinan tertinggi dan semua jentera termasuk cyber trooper2. Semoga allah menunjukkan yang benar itu sebagai venar dan yang batil itu sebagai batil. Merezikan kita mengikut mana yang benar dan menjauhkan kita daripada semua yang batil.

Nota: Insyallah saya akan bentang satu bab fekah bertajuk "Wilayah Radd Al Mazaalim: Penyelesaian Tuntas Kepada Masalah Integriti Negara" di program tarbiah Bandar Tun Razak. Saya akan buat live.

Amin.

No comments: