MENIPU IKUT SUKA

Sewaktu Nik Abduh menipu dulu, Hadi Awang beri restu dia menipu, kata Nik Abduh. Bila menantu Hadi, Us Zaharudin @ Din ayam mahu dedahkan siapakah 5 orang yang dikatakan pemakan dedak Umno , Din ayam kata dia dapat restu Hadi, pak mertuanya. Tiba-tiba Hadi kata, dia tak beri restu pun.

Siapa menipu kali ini? Din ayam atau Hadi? Kalau dah pak mertua dan menantu dalam Pas pun kaki menipu, pelik apanya korang walaun semua kena tipu? Dan pelik apanya kalau Umno pun tipu Pas? 2 X 5....

Suhu di Marang memang panas tapi panas lagi suhu antara mertua dgn menantu..Antara menantu dan mertua,siapa yang berbohong?

Yang penting,Allah semakin menyerlahkan sesuatu yang TIDAK BETUL yang sedang berlaku dalam Pas selepas ketiadaan Atgna..Adakah ini merupakan satu musibah yang menimpa Pas kerana perkudakan agama semata-mata demi kepentingan politik kepartian?

Adakah ini juga hukuman kepad Pas yang memecahbelahkan umat islam hingga tercetusnya isu kafir mengkafir sesama umat islam di Malaysia semata-mata ghairah mencari kemenangan dlm politik kepartian? 

-Adakah pnyokong-penyokong Pas masih lagi dalam suasana buta,rabun dan tuli..

No comments: