EKELEEH...RUGI BERBILLION LAGI YANG DI DEDAH TAK KECOH PUN........

Ni nangoi-nangoi ni yang sibuk tentang BERSIH pulak dah...dah terbukti perhimpunan lalu tiada apa yang berlaku dan aman jika tanpa ganguan pihak berkuasa.Di Thailand dan Indonesia..perhimpunan jalanan adalah perkara biasa dan negara tersebut ..keduanya mempunyai KDNK yang lebih tinggi dari Malaysia sekarang.

Lebih baik pemuda Umno sibuk soal berapa jumlah keuntungan PETRONAS dan bagaimana harga minyak naik sentiasa,bagaimana kehilangan jumlah berbillion yang harus disiasat,dan berapa banyak komisisyen yang di terima akibat perjanjian pembelian kapal selam, dan kemana 800 billion hilang duit negara?????? ini baru betulll......rakyat dah celik maaa...





INI LAH KERJA SAMPINGAN PEMUDA UMNO..

Bimbangkan keamanan tergugat dan mata pencarian penjaja terjejas, Pemuda Umno hari ini membuat laporan polis meminta pihak berkuasa mengambil tindakan awal terhadap demonstrasi BERSIH.

Exco hal ehwal bandar pergerakan itu Tengku Azman Tengku Zainol Abidin berkata, tindakan itu mesti diambil sekarang sebelum terlambat.

NONE"Jangan sampai dah rugi RM10 juta baru nak ambil tindakan. Tak ada gunanya lagi," katanya sambil meminta semua pihak mengambil iktibar daripada perhimpunan pertama BERSIH dan anti-ISA sebelum ini.

Laporan itu menurutnya berdasarkan laporan Suara Keadilan kelmarin yang melaporkan Naib Presiden PKR Tian Chua sebagai berkata 60,000 akan terlibat dalam perhimpunan itu.

Satu lagi laporan dalam akhbar sama melaporkan Timbalan Presiden PAS menyeru semua anggotanya turut serta dalam perhimpunan pada 9 Julai itu.



http://www.malaysiakini.com/news/166436

No comments: