TUA TUA PUN BODO...JOM BACA APA PULAK WALAUN CLAIM HADI AWANG




 Banyak kali lalu di wall aku. Buat aku tertanya, apa motif posting ni?


Ada sesiapa yang kata DS Anwar tu Imam Mahadi ke? Seingat aku, aku tak pernah dengar lagi. Kalau ada, mungkin orang tu ada masalah mental.


But here's the problem. Yang suka buat claim begini bukan penyokong DS Anwar tapi sebaliknya walaun. Mereka yang claim Hadi tu macam-macam.


Claim ulama besar la, claim wali Allah la, claim dia boleh beri syafaat la. Macam-macam la. Kalau ikut walaun, Hadi ni kira sempurna kejadian. Hakikatnya, Hadi kaki ponteng dan makan gaji buta masa jadi duta khas dulu.


Jadi untuk apa posting ni, aku pun tak faham. Tapi aku satu perkara yang penyokong DS Anwar claim dan aku rasa memang tak ternafikan.


Kita claim yang DS Anwar tu beribu kali lebih baik berbanding Mahiaddin dicampurkan dengan semua pemimpin yang ada dalam PN. Itu fakta, bukan auta macam walaun claim pasal Hadi. Guane boh?


 

Raja Gelap II 


.


No comments: