MELAYU DIPERBODOHKAN OLEH WALAUNCAI

 NORMAN RAZDUAN




Bila Melayu memilih diperbodohkan harga ayam naik

 

Berapa banyak masjid ditutup di PP?

 

AKHIRNYA AGAMAWAN-AGAMAWAN  ITU HANYUT GODAAN DUNIA

 

Kalau benarlah Cina DAP itu anti Islam... berapa ramai umat Islam PP menjadi kristian? Berapa banyak masjid ditutup atau tidak dibenarkan dilaungkan azan? Berapa ramai orang Melayu yang dihalau dari bumi PP?

 

 

Sedangkan kalian semua tahu di PP lah peruntukkan untuk agama Islam terbesar di Malaysia. Berjuta juta peruntukkan untuk masjid, surau dan pusat Tahfiz serta pondok....

 

Bila kamu termakan fitnah... air kotor disuruh mandi telaga, RUU355 membisu seribu bahasa, pakaian pramugari tidak dipeduli dan ingatlah duit negara sudah hampir habis. Duit yg ada mereka simpan untuk gula-gulakan Melayu yang terkenal mudah diperbodohkan pada PRU lalu.

 

Yang kalian digelar walaun-walaun  ini akan dapat melihat pemimpin yang menjual nama bangsa dan agama ini terkhayal dengan gaji, pangkat dan kuasa dengan memiliki kereta dan no plat mewah. Pelabur lari keluar negara yang dibawanya sampah.

 

Harga daging, cili kering dan minyak naik. Tapi mereka berseronok bergambar, berselfie di kapal terbang mewah sdgkan pemimpin Cina yang kalian hina itulah pergi membela anak-anak Melayu dengan duit mereka sendiri.

 

Hari ini berita malang buat umat Melayu apabila harga ayam naik hampir dua kali ganda daripada dahulu di bawah kerajaan lama... seronokkan kena bodoh... selamat beramal di bulan Ramadhan dan berdoalah dijauhkan penyakit taksub yang membodohkan ini.

 

Guru mengajar kelas tambahan dibayar oleh malis agama atau kerajaan negeri dan PIBG (PIBG biasa), dan setiap jam RM200 kalau 2 kelas dah dapat 400 seminggu sekali. Boleh la hidup di Penang…

 

No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

ORANG BUKAN MELUAT PADA PROGRAM...ORANG TU MELUAT KE AWAK LA...BADIGOL