JUMPA NAK JAGA HATI KOT..




Salam, tidak ada masalah pada bulan puasa ni pergi melawat KL Sentral kita bukan racist, boleh tiada masalah sekali lagi tetapi ini bulan puasa apa salahnya kalau pergi tengok rumah-rumah orang miskin yang tidak ada makan tetapi agak pelik disini, menteri ini boleh dikatakan cerdik atau tidak?

 Memang betul-betul terserlah kebodohan mereka ni disahkan Allah taala menunjukkan mereka ni kerajaan perikatan nasional yang paling bodoh sekali. Tak pernah lagi dalam hidup saya menteri pakai baju Melayu tapi kene pakai maleh, pelik kan. Kalau ada pun bukan bulan puasa kalau kita tahu.



No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

JOM BUANG JUDI....

  Walauns , manusia dalam gambar ni adakah masih hidup lagi atau pun dah arwah. Woiii…… dia orang buat apa tu ??? Hangpa tolong bagi...