BERGAMBAR DSAI DAN AKTIVITI BERSAMA MASYARAKAT SIRI 2



25 JANUARI 2020

Seharian saya di Port Dickson hari ini. Saya menjalankan ziarah kebajikan di sekitar Linggi dan Pasir Panjang.
Saya meluangkan masa bersama beberapa keluarga yang menyambut Tahun Baru Cina dan juga menziarahi sdr Mustafa Embok yang kini dirundung musibah kesihatan. Beliau merupakan mantan calon KEADILAN Dun Linggi pada PRU Ke-11.
Saya juga turut menyampaikan bantuan kepada 4 buah keluarga yang amat memerlukan dan berharap ia dapat meringankan beban mereka.
Imej mungkin mengandungi: 4 orang, orang duduk dan dalaman





#TahunMelawatMalaysia #20Turun ke Pantai Teluk Kemang petang tadi untuk beramah mesra bersama pengunjung dan peniaga petang tadi.
Suasananya sangat meriah di mana mereka menggunakan peluang cuti sempena Tahun Baru Cina untuk berehat dan beriadah bersama keluarga.
Saya juga ingatkan kepada para peniaga untuk meningkatkan mutu gerai mereka bagi menarik perhatian pelancong.
#TahunMelawatMalaysia #202020










Imej mungkin mengandungi: 7 orang, orang berdiri, jambang dan dalamanImej mungkin mengandungi: 7 orang, orang berdiri, jambang dan dalaman



Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang duduk dan orang berdiri

Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang duduk dan orang berdiri









Imej mungkin mengandungi: 4 orang, orang duduk dan dalaman

No comments: