VIDEO PENGKEMUBIAN AL SYAHID - Abu Turob

 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=525543437577158&set=a.144128262385346.29648.100003645189624&type=1


 Abu Turob ...moga dagangmu diterima Allah...pada pertempuran tgh semalam ketika pergerakan tentera musuh cuba memasuki tempat ribat kami maka singa2 Allah yg sedang ribat disitu lantas bangun berlari utk mengambil posisi masing2 walaupun ketika itu dihujani dgn peluru dan bom...Allah Maha Mengetahui akan pilihanNya..Jasad Abu Turob telah rebah menindih sebahagian dr tubuhku..darah merah mulah mengalir keluar dr kepalanya dlm keadaan nafas bertarung nyawa.. tidak terkeluar dr mulutnya melainkan kalimah TAUHID..aku pun mengalami keceraan pd tangan kananku hanya mampu mengusap tubuhnya dgn memberi khabar gembira dgn berita syurga..kami terpisah seketika bila bantuan tiba..sampai dihospital aku mencari Abu Turob tp tak berjumpa..tak lama setelah aku sampai dimarkas jenazah dia pun sampai..aku cium dahinya sedih dlm gembira..sedih krn kehilangan shbt gembira krn dagangnya dibeli Allah..Abu Turob sering solat mlm dan berpuasa sunat..seblm ke syiria dia telah berjihad di ambon dan bersabar di dlm penjara 10 th..didlm serangan semlm ramai mujahiddin cedera..dr malaysia 1 syahid..2 parah..1 lengan koyak..INSYAALLAH KAMI TIDAK AKAN MENYERAH KALAH SEHINGGA PANJI2 TAUHID TERTEGAK DISELURUH DUNIA ATAU KAMI SYAHID KERANANYA.





 TONTON TAGISAN GAZA





Tangisan Gaza (Uncensored)
Gaza diserang lagi.. mungkin ramai yang tidak sedar dan tak terasa penderitaan saudara kita disana.. moga video lama yang kami edit (nama lama team ZONKULIAH ialah Team KOSUKE) ini dapat mengundang sedikit rasa simpati kepada keadaan mereka di sana.. Doakan mereka.. Semoga Allah berikan kemenangan dan kekuatan untuk mereka hadapi ujian ini dengan penuh kesabaran.
[ InsyaAllah ZONKULIAH akan cuba menerbitkan satu lagi video terbaru "Tangisan Gaza II" -- doakan ianya berjaya.. ]
---
"Doakan saudara kita di Gaza. Semoga Allah berikan kekuatan dan kemenangan untuk mereka dalam menentang Zionis Israel - Musuh Allah"
Hulurkan bantuan kecemasan Tabung MAPIM Gaza
www.tabunggaza.com


No comments: