KHAIRY...MAT SABU BUKAN BACUL..TAPI TAK DAK STANDARD NAK BAHAS DENGAN PEMUDA Umno


Aku terpanggil untuk memberikan komen berhubung dengan tindakan siKhairy ini untuk berdebat dengan Mat Sabu.Siapa Khairy jamaluddin nak berdebat dengan Mat sabu yang merupakan Tim Presiden PAS.SedangkanKhary belum tentu layak untuk berdebat dengan Ketua Pemuda PAS Nasrudin Tantawi.


Khairy bukan sahaja tidak akan dicalonkan oleh Umno pada masa akan datang, namun kedudukan beliau juga tidak jelas.Pertama kali dalam sejarah Umno ketua Pemuda Umno tidak diberi sebarang jawatan.Khairy perlu menonjolkan diri beliau pada masa ini untuk membolehkn beliau diteriama sebagai calon.

Adalah amat menjatuhan maruah seorang timbalan presidien PAS untuk berdebat dengan ketua pemuda umno yang masih dianggap ingusan dan naik disebabkan bekas Perdana Menteri adalah bapa mertua beliau.

Ketika Mat Sabu berceramah dan melibatkan diri dengan politik.......Khairy masih lagi budak ingusan...maka oleh sebab yang demikian..adalah selayaknya lah perdebatan ini di lakukan bersama dengan ketua pemuda Umno dan ketua Pemuda PAS....


AKU MEMANG SUKA KALAU DISIARKAN SECARA LANGSUNG DALAM SIARAN TV3 SUKU..ATAU TV1 SUKU ATAU TV 2 SUKU....




Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin mendakwa Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu sebagai "bacul dan tiada maruah" apabila menyerahkan peranan berdebat dengannya berkaitan isu kemerdekaan kepada pihak lain. NONE"Yang pasti, saya sedar hari ini PAS pilih timbalan presiden yang bacul dan tiada maruah. Takut sebab salah. "Tewas sebelum tempur," katanya. Mohamad Sabu pagi ini berkata, beliau menyerahkan tugas kepada Pemuda PAS Johor untuk berdebat dengan Khairy (kiri) berhubung isu itu kerana kedua-dua sayap PAS dan Umno itu lebih sesuai berbuat demikian. Katanya, beliau "tidak tolak" berdebat, tetapi biarlah Pemuda PAS dan Pemuda Umno yang mengambil bahagian "kerana mereka layak". Dalam tulisan yang bertubi-tubi di Twitter berhubung perkara itu, di samping berkata tiada masalah berdebat dengan Ketua Pemuda PAS, Khairy menyifatkan Mohamad "takut dan lari".

No comments: