SKANDAL PENJUALAN TANAH OLEH KOH TSU KOON???ATAU UMNO TERLIBAT SAMA???TETAPI MEMANG ADA SKANDAL YANG MELIBATKAN KABINET KOH TSU KOON





"Deer poor Penangites,please be informed that our former Cheif minister Tan Sri Koh Tsu Koon had cheated Penang people on goverment land sales.A big piece of open land located at Padang Tembak (formerly belongs to poor people of their houses being demolished)is now converted into individual property with the owner named Khairy Jamaluddin, son-in law of prime minister Abdullah Badawi.
We Penang people would like to appeal to new chief minister Lim Guan Eng to take immediate legal action againts previous BN exco goverment for such an unhuman deals and return back the land to Penangites.Koh Tsu Koon now residing in KL when this land deal was exposed to the knowledge of the public.we want ex-CM to explain for this matter."



SMS ini saya terima dari seseorang informer.Untuk pendedahan seterusnya mungkin akan diketengahkan oleh pihak Barisan Rakyat. Semalam dalam berita TV3 Yb Lim Guan Eng telah mendedahkan akan mengambil tindakan terutamanya tentang penjualan tanah yang melibatkan penipuan keatas tanah rakyat. Maklumat yang diberi diatas ialah sebidang tanah di belakang sekolah Padang Tembak yang dimiliki oleh penduduk miskin dan ditukarkan nama kepada khairy.kemudian ada lagi isu yang berkaitan dengan tapak Hospital Pantai.Ada yang menyatakan sebanyak RM30 juta.mungkin RM300 juta atau RM 3000 Juta. Entahlah, kerana tanah di Penang harganya melebihi intan.....sama -sama kita tunggu dan lihat.

No comments: