HISHAMUDDIN HUSSEIN MARAH PENENTANG UG?

Diam jika tidak setuju kerajaan perpaduan- AL HUSSEYN

Hj Hadi sedang menyantuni seorang pemberita?

Nak tahu pasal apa aku selalu bangkitkan isu Haji Hadi bersama Kerajaan Perpaduan? Sebabnya adalah supaya ahli PAS senantiasa ingat perancangan jahat Hj Hadi ini! 

 Masih ramai yang didalam PAS itu tidak percaya adanya usaha-usaha kearah perpaduang itu semata-mata buta kerana wala membuta tuli. 

 Ramai yang marah dan suruh aku berhenti tulis mengenai Kerajaang Perduang ini kerana menurut mereka itu adalah fitnah belaka.

Apakah orang-orang PAS UG in mahu aku wala' kepada Naib Presiden Umno, Hishamuddin Auw Auw yang suruh  diam jika tidak setuju Kerajaang Perpaduang?


Diam jika tidak setuju kerajaan perpaduan

 Semua pihak yang tidak bersetuju dengan agenda menjayakan kerajaan perpaduan seperti yang dicetuskan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang baru-baru ini diminta mendiamkan diri.
 Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, langkah tersebut perlu bagi memberi ruang kepada mereka yang sudah bersedia untuk melaksanakan hasrat murni itu. 
 ''Mana-mana pihak yang sudah bersedia, teruskan. Yang tidak bersedia, jangan tuduh pihak lain macam-macam," katanya.
 Beliau yang juga Menteri Dalam Negeri menyatakan demikian pada sidang akhbar selepas mempengerusikan mesyuarat pasca Kabinet kementeriannya di sini hari ini.  SUMBER 
Sorilah, aku akan teruskan penentangan terhadap agenda jahat Kerajaan Perpaduan anjuran Hj Hadi itu. Wala' kepada Hj Hadi, bermakna wala' kepada Umno!

No comments: