TAK SERTAI PUN TAK APA ......ASAL RAKYAT BERSAMA ANWAR

 Harun Taib baru-baru ni berita harian arahkan ahli PAS jangan sertrai himpunan tak guna ni.Banyak benda yang di lihat PAS tak sertai.Tak sertai pun tidak mengapa.Bagi rakyat tak payah parti arah pun kalau nak sertai juga tak mengapa.Macam PRU13 baru-baru ni, tak bagi lawan sesama sendiri pun lawan juga.....dah kuat gamaknya....




Kehadiran blackout505. Ramai yang engkar arahan Hj Hadi? 

dipetik dari the sniper

 

 

MARANG: Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang (gambar) meminta semua pihak menerima keputusan pilihan raya ini dengan penuh kesyukuran dan kesabaran.

 Beliau berkata, “Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pengundi yang telah mengundi PAS dan Pakatan Rakyat.

“Terimalah keputusan ini dengan penuh kesyukuran dan kesabaran.

 

info yang diterima memaklumkan PAS pusat menghalang ahli2 menghadiri siri jelajah blackout 505 atas alasan ianya anjuran PKR. So, bila pulak nak buat siri jelajah penipuan pilihanraya anjuran PAS?

Atau macam biasa, bila siri jelajah ni berjaya baru grup Hj Hadi nak join?

Hmm.. macam tak yakin populariti diri je!

 

 

 

Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali berkata, ianya sebagai menifestasi membantah segala penipuan yang berlaku dalam pilihan raya umum ke-13 (PRU13) lalu.

“PAS akan diwakili Timbalan Presiden Mohamad Sabu dan Naib Presiden Datuk Mahfuz Omar,” katanya kepada Harakahdaily hari ini.

Himpunan anjuran gabungan labih 50 NGO itu dijadul berlangsung di Padang Timur (Amcorp Mall) bermula jam 5 petang sehingga ke sebelah malam.

Difahamkan himpunan itu juga bakal menampilkan individu-individu yang mengalami sendiri penipuan pada PRU13 lalu untuk menceritaka
n pengalaman masing-masing.

Semalam penggerak utama kepada himpunan itu, Solidariti Anak Muda Malayisa (SAMM) menegaskan, mereka tetap bertekad untuk memastikan himpunan mencapai matlamat, walaupun terpaksa berdepan dengan penangkapan.

Mereka mengulas beberapa pemimpin serta aktivis rakyat yang ditahan sejak bebarapa hari lalu di bawah akta hasutan.

Ianya termasuk aktivis pelajar Adam Adli , aktivis PAS Tamrin Ghafar, Naib Presiden PKR Tian Chua dan penggerak ABU Haris Ibrahim.

Dalam perkembangan berkaitan, Mahfuz yang juga Pesuruhjaya PAS Kedah turut memaklumkan bahawa PAS Kedah juga turut akan turun menyertai himpunan itu esok.

No comments: