UTUSAN ULAS KATA NAJIB...RAKYAT MAHU NAJIB BERDEBAT

RAKYAT MINTA NAJIB BERDEBAT

Rata-rata rakyat yang diremui mahukan Najib berdebat dengan ketua pembangkang kerana menurut mereka ucapan Najib itu seolah-olah beliau tahu banyak perkara sebagai PM.Oleh itu rakyat mahukan Najib berdebat dengan ketua pembangkang sebagaimana yang dilakukan di kebanykkan negara Aia yang lain apabila Perdana Menteri atau pemimpin negara berdebat dengan ketua pembangkang.

Selain mahukan Najib yang mengaku tahu segalanya dalam ucapan beliau di Tenang, rakyat juga mahukan beliau mendedahkan apa yang beliau tahu, mengenai ekonomi dan juga hal-hal lain yang membolehkan Anwar demam sebagaimana yang beliau ucapkan.

Rakyat juga mahu PM sebagai ketua negara berani berdebat secara terbuka keran ini bukan sahaja menjadikan suburnya media demokrasi, akan tetapi membuktikan bahawa ianya adalah sesautu yang menarik untuk rakyat mengetahui dasar-dasar yang sedang kerajaan PMK jalankan kerana di dapati kenaikan harga barangan semakin menjadi-jadi.

Oleh itu RAKYAT SEKALI LAGI MENDESAK AGAR NAJIB HADIR UNTUK BERDEBAT...




Berdebatlah Najib, apa guna bercakap besar
Abdul Aziz Mustafa

KUALA LUMPUR, 19 Jan: Datuk Seri Najib Tun Razak jangan terus menikus kerana rakyat benar-benar ingin melihat beliau mengakibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim demam kerana berdebat dengannya.

Berita penuh...









LABIS 18 Jan. - Datuk Seri Najib Tun Razak menegaskan, Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak perlu mendesaknya untuk berdebat kerana beliau mempunyai pelbagai maklumat yang boleh menyebabkan ketua pembangkang itu 'demam' jika dibongkarkan ketika berdebat.... Berita Penuh



No comments: