LEBIH 5000 BANJIRI CERAMAH PH DI TEMERLOH

 Lebih 5000 hadir untuk mendengar penggumuman calon PH


 Hishamuddin rais berkempen turun 14 April untuk KELUAR UNDI  TANGKAP PENCURI  di depan SOGO

Orang ramai yang hadir
 Bersama poster keluar UNDI TANGKAPPENCURI.Belaiu menyatakan bahawa Bn sedang menggunakan tipu helah di mana hampir 1 juta pengundi pos telah sedia untuk mengundi awal.Hanya dengan keluar mengundi beramai ramai boleh mengalahkan undi tipu.

Sdr Mat Sabu telah menjelaskan bahawa perpecahan yang berlaku dalam Umno dan Pas berjaya membentuk Pakatan Harapan, malahan ianya memberi kelebihan kepada Pakatan Harapan untuk mendapat undi dari rakyat 

 Bakal Timbalan Perdana menteri memberi satu pos gambar
 RARA yang mewakili DAP dan akan bertanding di salah satu DUN di Bentong.Parlimen Bentong antara kawasan panas hanya dengan kelebihan beberapa ratus undi sahaja.

 Peminat Tun  ..walau duduk dan berusia tetap bersemangat menyokong  PH
 Orang ramai berebut mengambil gambar Tun M apabila beliau naik ke pentas

 Datuk Sri Wan Azizah ..gelara Datuk diperoleh dari Pulau Pinang .Menurut Mat Sabu gelaran ini bukan dipinjam dari suami, tetapi anugerah dari Kerajaan Negier  Pulau Pinang..dan ianya bukan dari Pahang.




 Orang ramai menyalakan lampu apabila lagu PH dimainkan.Inilah antara ceramah yang ramai pernah dihadiri rakyat Pahang . Menurut siaran live yang diadakan semalam, hampir 21k menonton melalui siaran secara live di Temerloh Pahang.

No comments: