UMNO HARUS BERUBAH DENGAN MENUMBANGKAN 3 NAIN PRESIDEN INI.KENAPA?

Kenapa perlu menolak mereka bertiga ini? Kerana ianya tidak dapat memberi contoh dan teladan terbaik buat UMno. Tak payah Ulas bab Hishamuddin yang dikatakan gagal menangani isu Pencerobohan Sulu, Shafei Apdal dengan Isu bersama pelakon yang heboh dulu, dan juga Zahid isu kaki pukul dan samseng dalam dewan dan penyelesaian diluar mahkamah yang gagal

Ahli Umno haruslah menyokong muka baru yang memenangi pilihanraya baru-baru ini dan mereka harus berani tampil menentang 3  naib presiden ini.

3 naib presiden Umno pertahan jawatan

 
Menteri Pertahanan Datuk Seri Zahid Hamidi akan mempertahankan kerusi naib presiden Umno dalam pemilihan parti itu hujung tahun ini seperti rakan sejawatnya Datuk Seri Shafie Apdal.

"Saya telah menentu pendirian saya dengan jelas. Saya akan akan mempertahankan (jawatan).

"Kami bertiga (naib presiden sekarang) akan mempertahankan jawatan kami," katanya dalam sidang medianya Markas Taktikal PDRM di Kuala Besut petang ini.

Seorang lagi naib presiden Umno, Datuk Seri Hishammuddin Husein yang juga menteri pertahanan.

Ditanya sama ada beliau mempunyai rancangan "lebih besar" daripada itu, Zahid berkata:

"Tidak secara keseluruhan. Kami tidak membenarkan diri kami bergerak ke atas dan ke bawah," katanya sambil menambah mereka terbuka untuk berdepan persaingan bagi mempertahankannya.
 
 
 
 
 
 

No comments: