DEEPAKGATE

SALMOMGKOL AK47

Isu yang besar sekarang ialah Deepakgate- yakni pendedahan Deepak mengenai penglibatan keluarga Tun Razak( Najib, Johari, Nazim) dalam menyelesaikan masaalah lapuran berkanun Balasubramaniam. Peguam Tan Sri yang mempunyai the highest of professional integrity- kalau dia honourable, mesti tampil kehadapan dan mengaku dia buat SD2 yang tidak bertika. Dia tidak berdepan bersemuka dengan Bala dan Bala bukan anakguam dia. Dia hanya berkomunikasi dengan seorang adik Dato Najib yang peguam. Setahu saya adik Najib yang peguam hanya Johari dan dia dulu pernah kerja se firma dengan lawyer Tan Sri berkenaan. 
 
Dan pendedahan Deepak mengenai bagaimana 223 tanah milik rakyat yang telah amanahkan kepada MINDEF telah di jual kepada Raja Ropiaah seorang pemimpin wanita UMNO. Juga dalam pamphlet Black Rose 01, kita membaca pendedahan mengenai kemungkinan penglibatan Rosmah Mansor dalam pembunuhan Altantuya.
Isiu inilah yang memakutkan semua orang di NST- lubuk dan sarang pengampu Najib nombor satu. Macam mana mau selesai ini isiu? Maka berhimpunlah segala bloggers pro UMNO yang digaji oleh UMNO( 28-30 semua nya) memecahkan kepala bagaimana mahu selesai ini isiu. 
 
kita tahu mutu kumpulan hanyalah perjumlahan mutu blogger2 individu. Kita tak perlu takut dengan mereka. Kalau pemain tennis, tak layak main di Wimbledon, kalau peninju tomoi atau muay thai, tak layak bertinju di Lumpini Stadium. Kalau peninju belum boleh masuk Madison Square Garden. 
 
Mereka akan lakukan apa yang biasa dilakukan. (1) akan menghina dan mencerca deepak dengan memusnahkan kredibiliti deepak. Orang yang tidak boleh dipercayai, tak kenang budi, keciwa tak dapat kontrak besar dan sebagainya. 
 
(2) akhirnya, mereka akan guna senjata sulit mereka- melakarkan apa yang Deepak lakukan sebagai sebahagian dari rencana besar bangsa bukan Melayu untuk menaklok bangsa Melayu. Kalau orang seperti Deepak, dan PR memerintah, maka musnahlah semua Melayu, Negara ini jadi Repablik Raja Melayu hancur lebur, Agama Islam akan musnah dan kepentingan ekonomi orang Melayu tidak akan dapat dilansungkan.
 
Apa ekonomi Melayu? Beri tanah 223 ekar milik kerajaan dan bayaran pendahuluan RM27 juta? Kemudian membrokerkan supaya Deepak Jaikishan dapat berpakat dengan Raja Ropiah? Melayu apa ini? 
 
Memanglah Pak Lah yang pecah tanah untuk memulakan projek rahsia ini. Maklumlah Puspahanas pusat kajian yang rahsia rahsia. Sehinga dimana letak nya pun rahsia. Inilah pertama kali dalam dunia, kita lihat kerajaan sebuah Negara meluluskan sebuah projek halimunan- kita tak tahu mana benda Allah tu. Dimana woi, wok? 
 
Yang kerajaan dah serah body dan budi ialah 223 ekar tanah di Bukit Raja Kelang dan RM27juta. Ini drawdown apa atau pendahuluan apa? Kita akan tahu nanti. Dengan tanah itulah orang melayu Raja Ropiaah dapat berjuta juta dari Deepak dan Guppyunit Sdn Bhd. 
Mak ai- rayo koling kito kata orang Negeri Sembilan.

Tanah itu sepatutnya diletakkan dalam sebuah syarikat bersifat escrow- pegang sementara sehingga syarat terpenting dilakukan. Iaitu bila puspahanas disiapkan barulah tanah itu jadi milik raja ropiaah.
 
Soalan--- kalau raja ropiaah dapat jual tanah tersebut, bererti hakmilik kepada 223 ekar itu sudah Raja Ropiaah punya. Macam mana ini boleh berlaku tanpa kerjasama dan pakatan jahat orang dalam mindef?
 
Apa yang menyebabkan Deepak berani membayar kepada RR sedangkan tentu sekali di buat due dilliegence dan tengok dokumen yang RR ada untuk menyatakan bahawa 223 itu aku ahmad albab yang punya, bukan kamu punya
 
Deepak lakukan 2 perkara. Besar kemungkinan RR telah menunjukkan award letter yang dia dapat projek untuk buat RM100 juta Puspahanas. Dan sebagai imbuhan dia akan dapat 223 ekar tanah yang dia janji akan jual kepada Deepak. Atau dia mungkin ada sebenar benar nya, surat hakmilik keatas 223 ekar tersebut( yang dipecahkan kepada 3 lot). Jika demikian kita kembali kepada soalan- bagaimana surat hakmilik ada pada RR kecuai dengan komplot dengan orang dalam MINDEF? 
 
 
Atau Deepak kerana dia penjual karpet dan orang kesayangan kak mah, dia pergi tanya Najib. Dato seeri- bos, betulkah you kasi 223 ekar tanah kepada RR. You see, this Popiah has asked me to help. I yem not interested to do Puspahanas, but I yem interested to buy land. Secure or not? 
 
 
Dato seeri jawab- ayoyo Deepak. You don’t trust me? I am DPM , Minister of Defence,Pak lah the sleepy one- we just ask him to pecah tanah. Maybe allow him to speak and you will see, he will lose himself halfway down his speech. 
 
 
 

No comments: