DAP PULA DI PERSALAHKAN..KAH....BILA HILANG KUASA..PADAN MUKA

 

HAMDAN TAHA

Peja tak dapat undi yang cukup dari ahli dewan di Perak....tapi Pas dan Bersatu salahkan Dap....berat berat....dah jatuh kerana sikap masa jadi MB tak dapat menarik sokongan .......DAP pula salah.....

Ketentuan Allah swt belaka tu.....saya ingat lagi kata kata sahabat saya dari Perak ....Peja tu ada satu kerusi jer tapi jadi MB....itu namanya ketentuan Allah swt....kata dia pada saya....Umno ada 27 pun tak dapat kata dia juga pada saya...saya pun kata...tepat sekali...itu lah namanya telah di takdirkan begitu...kita kena terima....bukan kerana Peja tu hebat

....tapi kerana itu lah ketentuan Allah..

Bila Peja pula kalah di sidang dewan ayat lain pulak boleh keluar...dah salah Dap pula....dah ini kerja Dap yang ada agenda jahat nak pecah belahkan orang Melayu....mudah bebenor....pada hal bakalMB yang akan ganti Peja ini pun tentu orang Melayu dan dah tentu dari Umno atau pas atau bersatu....tak mungkin dari Dap....atau amanah....jadi di mana pula kisah Dap yang pecahkan melayu tu....

Kot melayu pecah melayu tu saya bole terima juga....hahahaha


No comments: