WALAUN KALAU TAK BUAT GEMPAQ BUKAN DIA. PUNYA NAK TROLL TAPI TAK HABIS KAJI DAN MALAS BACA SELIDIK...






 Aku jumpa posting ni yang bising 𝗯𝗶𝗹 𝗲𝗹𝗲𝗸𝘁𝗿𝗶𝗸𝗻𝘆𝗮 𝗻𝗮𝗶𝗸 𝗺𝗲𝗹𝗮𝗺𝗯𝘂𝗻𝗴 untuk bulan ini. Sebenarnya bill aku pun naik melambung juga. 𝗔𝗽𝗮 𝗣𝗠𝗫 𝗱𝗮𝗵 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗻𝗶?


Aku aku pun buka apps 𝗠𝘆𝗧𝗡𝗕 nak tengok bil aku. Rupanya bill dalam app tak sama dengan bil kertas. 𝘚𝘰 ini 𝘫𝘦 𝘭𝘢 yang aku termampu nak 𝘴𝘤𝘳𝘦𝘦𝘯𝘴𝘩𝘰𝘵.


Tapi ini pun dah cukup nak tunjukkan sebenarnya 𝘁𝗮𝗸 𝗮𝗱𝗮 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗽𝗲𝗿𝘂𝗯𝗮𝗵𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗿𝗶𝗳 pun. Beza bulan lepas dan bulan ni adalah 𝗽𝗲𝗻𝗴𝗴𝘂𝗻𝗮𝗮𝗻 𝗮𝗸𝘂 𝘀𝗲𝗻𝗱𝗶𝗿𝗶.


Bulan lepas penggunaan 1,155kWh manakala bulan ni naik hingga 1,408kWh. Perhatikan kadar untuk 𝗯𝗮𝘄𝗮𝗵 900 𝗸𝗪𝗵 𝗮𝗱𝗮𝗹𝗮𝗵 𝘀𝗮𝗺𝗮. Tak berubah pun.


Memang aku ingat, anak aku nak belajar buat kek. Jadi banyak kali guna oven. Sebab tu penggunaan aku naik mencanak untuk bulan ni. 𝗦𝗲𝗻𝗱𝗶𝗿𝗶 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝗴𝘂𝗻𝗮.


Senang jadi walaun. Sendiri pakai elektrik tak beringat, 𝗯𝗶𝗹 𝗺𝗲𝗹𝗮𝗺𝗯𝘂𝗻𝗴 𝘀𝗮𝗹𝗮𝗵𝗸𝗮𝗻 𝗣𝗠𝗫. Diri sendiri tak pernah salah. Tak sedar ini pun 𝘀𝗲𝗷𝗲𝗻𝗶𝘀 𝗳𝗶𝘁𝗻𝗮𝗵 𝗷𝘂𝗴𝗮. Walaun dan fitnah berpisah tiada. Guane boh?


 

Raja Gelap II 


.

No comments: