TIMAH NI BANYAK- KALAU BIJIH TIMAH KERAJAAN KELUARKAN . ITU HASIL BUMI...KALAU TIMAH ARAK..BUKAN KELUARAN KERAJAAN .KATA TIM MENTERI PAS..SEBAB TIMAH TU BUKAN JANDA....JANGAN POTONG DOUBLE LINE....KAH...KAH...

 

Panas! Ustaz Zolkharnain dakwa timbalan menteri Pas terdesak nak tutup isu arak TIMAH


Panas! Ustaz Zolkharnain dakwa timbalan menteri Pas terdesak nak tutup isu arak TIMAH



Bukan saja aku, tapi aku yakin orang lain pun tergelak apabila baca kenyataan timbalan menteri yang kata, arak jenama timah bukan hasil keluaran kerajaan.

He he … ada sapa² yang kata ke timah tu hasil produk kerajaan?

Bagi aku, respon timbalan menteri tu macam orang kata, minah tu lahir di kelantan. Tiba² timbalan jkkk kampong kata, minah tu bukan anak pak ali.

OOrang tak kata pun timah tu hasil produk kerajaan. Tiba² timbalan menteri respon macam tu pasai apa? Orang cuma kata, timah hasil produk zaman kerajaan melayu iselang memerintah. Tu saja.

Nampak sangat timbalan menteri terdesak untuk respon akibat serangan bertalu-talu netizen. Timbalan menteri jangan terdesak sangat. Jangan sampai ngamuk² macam satu isu tu…ehem ehem.

Kalau timbalan nak tutup isu ni senang saja. Tubuh j/kuasa untuk kaji kesesuaian nama timah tu. Atau j/kuasa kaji kesesuaian gambar pada botol arak tu.Mungkin isu ni akan senyap. Macam tubuh j/kuasa isu kematian anggota bomba tu lah…! La ni orang senyap sekejap sebab nak tunggu keputusan j/kuasa tu.

Kalau j/kuasa tu keluar keputusan seperti asal, penyebab kematiannya tak ditangkap juga, isu tu meletup baliklah.

Tak pa, kami sabar sekejap. Lepas ni kami main baliklah isu tu. Tungguuuu….! Zap zap zap…!

No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

'Masa untuk saya sertai KEADILAN, Generasi muda bosan politik lapuk' - Dr Maszlee

  Sungguhpun Pakatan Harapan (PH) kalah dalam Pilihan Raya Negeri Melaka baru baru ini, namun bagi Ahli Parlimen Simpang Renggam, Dr Maszlee...