SIAPA TPM... BN, BERSATU ATAU GPS?

 

Meeting sana sini panas...


May be an image of 2 people and people sitting


NORMAN RADZUAN


Khabarnya MKT UMNO merasa bimbang apabila meeting MKT ditangguhkan. Ini kerana ada yg berkata MKT bimbang perlantikan Menteri oleh Ismail dipengaruhi Bersatu dan membelakangi MKT. Meeting PH juga berlangsung tadi agak sedikit panas utk pelbagai isu tapi kembali redha.

Bila Muhyiddin letak jawatan tak sampai 1/2 jam ada yg bertanya saya siapa PM9? Bila Ismail Sabri dia anugerahkan jawatan PM tak sampai 1/2 jam mereka bertanya pula siapa bakal TPM? Manalah saya tahu saya bukan Agong dan saya juga bukan org BN....Description: 😂

Kita sebenarnya tak perlu ambil peduli siapa Ismail nak letak. Sebab ini kerajaan mereka iaitu kerajaan 69. Siapa bakal TPM panas kerana dikatakan ia menjadi rebutan pelbagai parti.

Kita hanya boleh membuat andaian. Pendapat saya kemungkinan besar 'Kerajaan 69' ini tidak mewujudkan lantikan TPM utk atasi kemelut perebutan jawatan. Mungkin 5 jawatan Menteri Kanan diwujudkan... 2 UMNO, 2 Bersatu dan 1 GPS. PAS atau pun Tok Peti mungkin dpt Menteri Agama Description: 🙈...andaian saya begitulah.

Wah sibuk PM kita meeting sana sini. Begitulah tugas PM. Selamat berjaya Abg Mail dan jaga negara ini baik2.

 

No comments: