SERANGAN BERTALI ARUS TERHADAP ANWAR PETANDA PILIHANRAYA????

JERANTUT 3 Julai – Datuk Seri Najib Tun Razak menggesa rakyat tidak terpedaya dengan politik ‘sesumpah’ yang diamalkan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim yang lebih mementingkan politik peribadinya untuk menjadi Perdana Menteri.... Berita Penu


Serangan bertali arus terhadap tikoh Pakatan di lihat sebagai petanda pilihanraya semakin dekat?atau jangan bermain mengikut kerajaan Najib dan RosMaH keranaini akan mejadikan kita hilang tumpuan.Jika kerajaan Najib dan RosMaH berterusan menyerang tanpa ada isi..serangan kita penuh berisi dengan bukti dan isu.

Kini Zahid Hamidi pula memainkan isu kampung Melayu Pulau Pinang??isu siapakah ini.Jika di ceritakan di Terengganu,mana mungkin rakyat Terengganu memahaminya.Ini adalah kerana terengganu adalah antara negeri ke 2 mempunyai pendapatan termiskin di Malaysia.

Tanah di kampung Melayu di ambnil akibat perjanjian yang dilakukan Umno suatu ketika dahulu.Tidak mungkin kerajaan Pakatan melakukannya.

KEMAMAN 3 Julai – Rakyat Pulau Pinang khususnya orang Melayu perlu mengambil iktibar terhadap nasib yang menimpa penduduk Kampung Jalan Pokok Asam di Jelutong, Pulau Pinang apabila terpaksa akur dengan tindakan kerajaan negeri itu mengambil alih kampung mereka.

Jika inilah isu yang dimainkan sejak puluhan tahun dahulu, rasanya kesilapan umno sama sahaja .isu melayu terpinggir di pulau pinang adalah isu perkauman yang seringkali di mainkan apabila menjelang pilihanraya,atau apabila adanya perhimpunan agong umno,apabila pemimpin nak menakut-nakutkan orang kampung,isu melayu pulau pinang lah untuk menipu orang melayu, kononnya jika kaum cina memerintah orang melayu akan hilang tanah dan tempat tinggal.Memanglah jika di baca dari segi pemilikan saham dan perniagaan, maka kita akan mendapati bahawa peratusannya rendah.


Namun jika di kaji secara keseluruhan pemilikan saham melayu di negara ini j juga ianya tidak menunjukkan melayu begitu kaya di malaysia ini.Maka kerana itu, pendapatan perkapita rakyat di pulau pinang mungkin lebih tinggi di negeri-negeri lain.pemilikan rumah dan juga dengan harga nilaian rumah mungkin sama dengan nilaian 10 ekar tanah di pahang atau terengganu?

PADANG RENGAS 3 Julai – Kerajaan mempunyai bukti mengatakan Raja Petra Kamaruddin dibiayai oleh Parti Keadilan Rakyat (PKR), kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz. ... Berita Penuh

Jadi , isu ini adalah kerana ianya di mainkan berulangkali sehinggakan tertanam di sanubari rakyat malaysia bahawa melayu pulau pinang adalah melayu yang begitu daif dan rendah....semua ini angkara siapa?adakah terengganu yang punya minyak rakyatnya kaya seperti rakyat di negara Brunai????

tolong jawab zahid hamidi.Ini dibalas oleh Dr Asri dalam isu untuk menyertai umno...baca dalam akhbar KABAR ERA PAKATAN DALAM KELUARAN AKAN DATANG.JANGAN TIPU ORANG KAMPUNG.......

No comments: