LAPORAN POLIS TERHADAP PEMFITNAH



Nizam Aka


Oleh kerana nama Fb saya telah disebut yang bersifat satu fitnah oleh pemilik Fb,Mohd Rofi Hj Ghazali,maka satu report #polis dan #skmm akan dibuat terhadap pemilik Fb tersebut pada pkl 11 pagi esok(6hb Feb 2020),di Balai Polis Pasir Puteh..

-Untuk makluman,saya tak pernah melakukan sebarang fitnah dalam posting-posting saya kerana kesemua bahan-bahan posting saya dipetik daripa media yang berdaftar dan mendapat permit daripada pihak kerajaan..

-Saya juga tak pernah makan gaji atau dibayar oleh DAP atau mana-mana pihak untuk melakukan fitnah terhadap orang melayu sepanjang saya menulis di ruangan FB..Kesemua posting-posting saya dibuat tanpa apa-apa bayaran dan semua saya lakukan atas kerelaan hati saya sebagai seorg penyokong kpd PH..Apa yg ditulis oleh pemilik Fb itu terang-terang merupakan satu TUDUHAN dan bukan satu SOALAN..

-Kepada rakan-rakan yang berhampiran,saya mengalu-alukan untuk bersama-sama saya semasa report polis terhadap pemilik Fb tersebut pd pkl 11 pagi esok di Balai Polis Pasir Puteh..



No comments: